Hippe schreef: ma 23 sep 2024, 09:05
Lenins Legacy (maar heb nog geen booth van GMT games gevonden)
Voor GMT spellen moet je op Spiel bij UGG (Udo Grebe Games) kijken. Maar Lenin's Legacy zit volgens bij nog in de P500 dus die zul je dan nergens vinden.
Wat mijn eigen tripje betreft: net geen jubileumbezoek, het wordt mijn 19e keer. Met een groepje van vier, wat we eigenlijk altijd doen is woensdag alvast heen, lekker gezellig eten en voorpret in Essen, en geen filestress op de donderdagmorgen. Twee beursdagen, twee overnachtingen, en vrijdag na de beurs weer met een auto vol buit terug.
Ik heb al twee stevige preorders gedaan: de Orleans jubileumeditie had ik al in april besteld en ga ik dan nu daar oppikken, en daarnaast Civolution. Ziet er prachtig uit, enorm spel ook, en een uiterst indrukwekkend/intimiderend regelboek. Het kan of een geweldig spel blijken, of een rampzalig overcomplex gedrocht, maar ik waag de gok!
Veel meer grote aankopen verwacht ik momenteel niet te doen, maar ja, als je er eenmaal rondloopt kan er natuurlijk van alles gebeuren. Gewoon rondlopen over de beurs en alle stands bekijken vind ik ook een van de leukste dingen.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.