Hey dag.
Ik zoek iemand (of iemanden) die tijd en moeite willen investeren in wat spellen die ik bij mijn spelgroep wat minder goed op tafel krijg. Gaat om de volgende spellen waarbij de vet gedrukten een behoorlijke tijdsinvestering zouden vragen:
2nd Fleet (Victory Games)
A House Divided (Mayfair Games)
Conflict of Heroes (Aacdemy games)
Empire of the Sun (GMT Games)
Thunder in the East (GMT Games)
Hannibal & Hamilcar (Phoenix Games)
NATO: Next war in Europe (Victory Games)
Pacific war: Struggle against Japan (GMT Games)
Panzer (GMT Games)
Panzer Blitz (Avalon Hill)
Silver Bayonet: First team in Vietnam (GMT Games)
Storm over Arnhem (Avalon Hill)
Submarine (Avalon Hill)
Talon (GMT Games)
The Longest Day (Avalon Hill)
Up Front (Avalon Hill)
Vietnam 1965-1975 (GMT Games)
Ik woon in Ede, maar heb er niks op tegen om 45 minuutjes te rijden om een spel te doen.
Naast deze voornamelijk 2-speler spellen heb ik ook wat grotere jongens staan waar het altijd lastig is om spelers voor te vinden. Daar zou ik ook niks op tegen hebben om daar wat meer speeltijd voor te gaan zien:
Cuba Libre (GMT Games)
Fire in the Lake (GMT Games)
Pendragon (GMT Games)
Here I Stand (GMT Games)
Magic Realm (Avalon Hill - natuurlijk niet echt een wargame, maar ach)
Pax Britannica (Victory Games)
Space Empires (GMT Games)
The Republic of Rome (Avalon Hill)
Twilight Imperium 4e (Fantasy Flight Games)
Ik hoor graag van jullie.
Tegenspeler gezocht, midden van het land
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Roghain
- Veenboer
-
RDW
- Jakkiebak!
Re: Tegenspeler gezocht, midden van het land
Hoi,
ik weet dat Dordrecht te ver is maar misschien zijn de maandelijkse bijeenkomsten van Het Utrechts Stadsleger in Utrecht natuurlijk wel te doen? Daar komen boardwargamers bijeen om die te spelen. Kijk maar op de facebook pagina van hun.
ik weet dat Dordrecht te ver is maar misschien zijn de maandelijkse bijeenkomsten van Het Utrechts Stadsleger in Utrecht natuurlijk wel te doen? Daar komen boardwargamers bijeen om die te spelen. Kijk maar op de facebook pagina van hun.
-
Roghain
- Veenboer
Dank, kan er eens een poging aan wagen.
-
Gebruiker 22821
Amersfoort hier.
Hannibal (Valley Games versie) en House Divided (North & South) zijn spellen die ik ook heb.
Verder van GMT heb ik Barbarossa to Berlin, Empire of the Sun, Twilight Struggle, Paths of Glory, Napoleonic Wars en For the People.
Ik vind de meeste GMT titels denk ik wel interessant maar behalve die ik noemde heb ik ze weinig of niet gespeeld, alleen Twilight Struggle en Paths of Glory ken ik goed, maar heb geen bezwaar tegen een leercurve en heb ook het geduld ze te leren.
Hannibal (Valley Games versie) en House Divided (North & South) zijn spellen die ik ook heb.
Verder van GMT heb ik Barbarossa to Berlin, Empire of the Sun, Twilight Struggle, Paths of Glory, Napoleonic Wars en For the People.
Ik vind de meeste GMT titels denk ik wel interessant maar behalve die ik noemde heb ik ze weinig of niet gespeeld, alleen Twilight Struggle en Paths of Glory ken ik goed, maar heb geen bezwaar tegen een leercurve en heb ook het geduld ze te leren.