Ik heb het spel met alle onderdelen en luxe accessoires inmiddels binnen (het zogenaamde all-in pakket) maar ondanks dat het er fantastisch uitziet ben ik toch een beetje teleurgesteld. Het enige wat namelijk ontbreekt (ten opzichte van de originele Engelse versie) is de big box waardoor alles netjes in één doos is op te bergen. Ik denk niet dat ik alles (netjes) in de basisdoos krijg.Bart schreef: di 27 feb 2024, 23:25 Keep Exploring Games brengt niet alleen het basisspel uit, maar eveneens de Nightmares-uitbreiding en alle luxeonderdelen en accessoires.
Het Onbewuste en meer bij Keep Exploring Games
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- sinead
- Stamhoofd
Re: Het Onbewuste en meer bij Keep Exploring Games
Labels:
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik snap je. Ik had ook liever een grote box gezien. We hadden hier geen invloed op/inspraak in. Maar ik moet dan wel weer zeggen dat ook de Nightmares uitbreiding en upgrade box mooie inserts hebben.
Keep Exploring Games
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Ik zal morgen Fantasia eens vragen of ze toevallig nog wat lege grote dozen over hebben of nog gaan maken die ik kan kopen. Als dat kan zal ik ze als service zonder winst aanbieden aan mensen die het all-in pakket bij me hebben gekocht.
Keep Exploring Games
- sinead
- Stamhoofd
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Antwoord van Fantasia:
I don't have any spare boxes for now but on January I will reach out to all of our partners for a reprint.
So I'm expecting to gather numbers from all of you and then proceed witht he reprint. There we can order some big boxes for your clients.
Oftewel: komt goed volgend jaar
I don't have any spare boxes for now but on January I will reach out to all of our partners for a reprint.
So I'm expecting to gather numbers from all of you and then proceed witht he reprint. There we can order some big boxes for your clients.
Oftewel: komt goed volgend jaar
Keep Exploring Games
- sinead
- Stamhoofd
Het is me inmiddels gelukt om alles in de basisdoos te krijgen dus ik weet niet of ik het geld er voor over heb om ook nog een keer de big box te kopen.
-
Iris_
Gaan jullie Creature Caravan ook uitgeven?