Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Vorig jaar was er bij WGG wel een adventskalender, maar dit jaar hebben ze inderdaad een grote Black Friday sale. Ik zag er veel leuke dingen tussen staan, maar ook veel dingen die al wel eerder in sales van hen voorbij zijn gekomen. De grootste tip blijft wel Mercado. Erg vermakelijk spel en al helemaal voor 5€! Maar dit is dus het grootste probleem: de leuke dingen in die sale heb ik al in huis .
De kalenders zijn nogal hit or miss. En dan vooral veel miss en weinig hits , ik heb in de afgelopen jaren volgens mij slechts een keer iets gekocht. Speelt natuurlijk ook wel mee dat we dan vaak al van alles voor Kerst hebben gekocht en het budget voor spellen er al aan is. Winacties zijn altijd leuk en geef ik me uiteraard altijd voor op.
Heel bijzonder is het nog niet. Op dag 1 een winactie voor Intarsia, terwijl op diezelfde dag 999 een hele mooie aanbieding had voor hetzelfde spel. En vandaag....een gratis dobbelbakje met de hoofdjes van de vrienden erop bij een aankoop vanaf 50 euro.
Ik ben zelf eigenlijk ook elk jaar weer niet onder de indruk van de 999 decemberkalender.
999 heeft vaak alleen aanbiedingen en acties die leuk zijn voor mensen die nog 0 spellen in de kast hebben staan.
De gemiddelde bezoeker van dit forum heeft Carcassonne en Catan al in de kast staan van 20 jaar geleden.
En Keer op Keer en of Clever Deluxe.... Dat vind ik persoonlijk niet echt een upgrade van het origineel.
Je hebt dan alleen de basiskaart.
Wie weet gaan ze me dit jaar verrassen