Nieuwe locatie Zuiderspel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Aras
- Geheim Genootschap
Re: Nieuwe locatie Zuiderspel
Wat een gezeur om een lokatie, alsof men bang is dat er allemaal mensen voor de deur gaan liggen.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik vind dat een organisatie als Zuiderspel fier mag zijn dat hun beurs groeit en dat ze daarvoor naar een andere locatie verhuizen.
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
Precies, locatie is voor mij relatief onbelangrijk. Als we het maar gezellig hebben!Bart schreef:Ik vind dat een organisatie als Zuiderspel fier mag zijn dat hun beurs groeit en dat ze daarvoor naar een andere locatie verhuizen.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ik kreeg van de week de naam Bijenkorf door. Dit zal niet het gelijknamige warenhuis zijn. Is dit soms een school, sporthal, wijkgebouw?
Zitten er nog Pieterachtigen op de lijn die graag willen laten merken dat ze meer weten? Kom op, maak ons gek, gooi je haar los.
Zitten er nog Pieterachtigen op de lijn die graag willen laten merken dat ze meer weten? Kom op, maak ons gek, gooi je haar los.
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
Het zegt me verder niets dan de winkel zelf. Wel zit de bijenkorf zo goed als tegen het beursgebouw in Eindhoven aan. Gezien Dierik zei dat de naam al gemeld was in dit topic, zal de ruimte niet de "bijenkorf" zijn. (Als er ook een ander gebouw als de winkel zelf is).Erwin schreef:Ik kreeg van de week de naam Bijenkorf door. Dit zal niet het gelijknamige warenhuis zijn. Is dit soms een school, sporthal, wijkgebouw?
Waarschijnlijk dus het beursgebouw.
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Maar goed, Dierik had het ook al niet goed met het nieuws dat dit weekend (dus afgelopen weekend) de nieuwe locatie bekend gemaakt zou worden. Ik zou persoonlijk wel blij zijn met het evoluon (die vliegende schotel op de foto op pagina 2). Lekker dichtbij (voor mij dan hè), goede en gratis parkeermogelijkheden, goed bereikbaar per bus en grote ruimten om te kunnen spelen.
Ik ben wel benieuwd.
Ik ben wel benieuwd.
- Dierik
- Erelid
In de info die ik gekregen heb was toch echt aangekondigd dat men het afgelopen weekend bekend zou maken. Dan vind ik dat ik nu ook wel kan melden dat het om het "Klokgebouw" gaat dat cab al noemde op pagina 1 van dit topic.RoyalRumble69 schreef:Maar goed, Dierik had het ook al niet goed met het nieuws dat dit weekend (dus afgelopen weekend) de nieuwe locatie bekend gemaakt zou worden. Ik zou persoonlijk wel blij zijn met het evoluon (die vliegende schotel op de foto op pagina 2). Lekker dichtbij (voor mij dan hè), goede en gratis parkeermogelijkheden, goed bereikbaar per bus en grote ruimten om te kunnen spelen.
Ik ben wel benieuwd.
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Klokgebouw zou ik wel mee kunnen leven. Ook goed bereikbaar en goede parkeermogelijkheden. Voor zover ik kan beoordelen (ben er vorig jaar met Speedfest geweest) ook wel voldoende ruimte.
Nou nog wat mooie, nieuwe spellen die gespeeld kunnen worden. Ik heb er nu al zin in en dan moet het nog kerst worden
Nou nog wat mooie, nieuwe spellen die gespeeld kunnen worden. Ik heb er nu al zin in en dan moet het nog kerst worden
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
Grove fout van de pr machine dan. Eerst proberen mensen warm te maken om het vervolgens niet mede te delen.
- Bartjes!
- Uitgever
Ik ben nu een drietal keer in het Klokgebouw geweest en het lijkt mij een prima locatie, die zo'n beetje het creatieve hart van Eindhoven aan het worden is. Voordeel is dat je over verschillende ruimtes beschikt, zodat je kunt schalen naar het aantal bezoekers dat je verwacht. Voorzieningen zijn goed; in de eerste hal zijn nu beneden in de kelder ook toiletten te vinden. Ik hoop alleen dat het niet te koud is / wordt in de ruimtes zelf (geen idee hoe het daar zit met verwarming), want de plafonds zijn nogal hoog natuurlijk. Maar verder lijkt me dit een prima keuze, die zelfs op de groei ingezet kan worden (Speedfest trok er afgelopen jaar zo'n 4.500 bezoekers).
Laatst gewijzigd door Bartjes! op do 23 dec 2010, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- cab
- Burgemeester
- Contacteer:
Zou die meer geweten hebben??? Nee hoor, was gewoon een goede gok, na Speedfest en de Persistance tour dacht ik dat is wel een mooie hal! Zoals Bartjes ook zegt zijn er meerdere zalen. Denk dat twee zalen genoeg zal zijn maar ziet er naar uit dat we weer een beurs in Nederland krijgen met alle spellen in een grote zaal ipv verdeeld in diverse kleinere ruimtes waar ik me tot nu toe altijd aan stoor!Dierik schreef:"Klokgebouw" dat cab al noemde op pagina 1 van dit topic.
- Jerome
- Gouverneur
Prachtig gebouw, zeker sinds de hallen al een eind opgeknapt zijn. Ik was er sindsdien tijdens het STRP-festival en Speedfest. De akkoestiek is nog niet helemaal op orde, maar daar zullen we met de bordspelletjes geen last van hebben. Het was goed warm tijdens beide festivals, prima ook voor de omzet aan de bar.
Ik kan nog veel andere mooie dingen over het rijksmonument Klokgebouw zeggen, behalve dat het in het centrum van Eindhoven ligt, tenzij we daar alles binnen de ring toe rekenen. Maakt mij niet uit; driekwart jaar geleden ben ik verhuisd van hartje centrum naar Strijp, op nog geen tien minuten lopen van Klokgebouw.
Maarreh... is het nou zeker dat Zuiderspel in het Klokgebouw plaatsvindt? Is Dierik's bericht de Grote Climax van de spanningsboog die door Syroit was ingezet?
Ik kan nog veel andere mooie dingen over het rijksmonument Klokgebouw zeggen, behalve dat het in het centrum van Eindhoven ligt, tenzij we daar alles binnen de ring toe rekenen. Maakt mij niet uit; driekwart jaar geleden ben ik verhuisd van hartje centrum naar Strijp, op nog geen tien minuten lopen van Klokgebouw.
Maarreh... is het nou zeker dat Zuiderspel in het Klokgebouw plaatsvindt? Is Dierik's bericht de Grote Climax van de spanningsboog die door Syroit was ingezet?
-
RoyalRumble69
- Party Animal
En nou komen slayer en megadeth ook nog in het klokgebouw twee weken eerder.
Wel 47,50, beetje prijzig....
Wel 47,50, beetje prijzig....
- Bartjes!
- Uitgever
Ja, maar ik vraag me af of het met veel minder mensen nog steeds zo lekker warm is in zo'n ruimte.Jerome schreef:Het was goed warm tijdens beide festivals, prima ook voor de omzet aan de bar.
Treinreizigers kunnen inderdaad maar beter uitstappen op station Beukelaan. Dat ligt praktisch tegen het Klokgebouw aan.Jerome schreef: Ik kan nog veel andere mooie dingen over het rijksmonument Klokgebouw zeggen, behalve dat het in het centrum van Eindhoven ligt, tenzij we daar alles binnen de ring toe rekenen.[/i]
- Jerome
- Gouverneur
Tijdens de expositiedagen van STRP was het meer dan behaaglijk, ik zou me daar geen zorgen over maken.Bartjes! schreef:Ja, maar ik vraag me af of het met veel minder mensen nog steeds zo lekker warm is in zo'n ruimte.Jerome schreef:Het was goed warm tijdens beide festivals, prima ook voor de omzet aan de bar.
Er zijn plannen om dat station op termijn te verbouwen en dan te hernoemen tot Station Strijp-S (wat ik jammer vind). Je moet het vooralsnog niet erg vinden veel trappen te lopen, maar dan kom je wel tot aan de 'klok'.Bartjes! schreef:Treinreizigers kunnen inderdaad maar beter uitstappen op station BeukeNlaan. Dat ligt praktisch tegen het Klokgebouw aan.Jerome schreef: Ik kan nog veel andere mooie dingen over het rijksmonument Klokgebouw zeggen, behalve dat het in het centrum van Eindhoven ligt, tenzij we daar alles binnen de ring toe rekenen.