Oost Zeeuws Vlaanderen - Zombicide
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
DMDaz
- PIONier
Oost Zeeuws Vlaanderen - Zombicide
Locatie Heikant. Drie spelers zoeken medespelers om Zombicide te spelen (en desgewenst een enkele keer een rules light terrain heavy RPG oneshot (DM aanwezig). Liefst 1x per maand, maar incidenteel kan ook.
-
Rhaiko17
- PIONier
Re: Oost Zeeuws Vlaanderen - Zombicide
Hoi DMDaz,
Wat ontzettend leuk dat je Zombicide speelt! Zelf heb ik de Undead or Alive (Kickstarter) uitgave! Ook heb ik een beetje ervaring met D&D en sta ik open voor (TT)RPGs.
Het lijkt me dan ook leuk om een keer te mogen aansluiten.
Graag hoor ik van je!
Wat ontzettend leuk dat je Zombicide speelt! Zelf heb ik de Undead or Alive (Kickstarter) uitgave! Ook heb ik een beetje ervaring met D&D en sta ik open voor (TT)RPGs.
Het lijkt me dan ook leuk om een keer te mogen aansluiten.
Graag hoor ik van je!