Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
World Stitchers is een tegel-leg spel voor 1-4 spelers. Eenvoudig uit te leggen en speelt vlot, met de mogelijkheid om het uit te breiden met verschillende modules.
Phanerozoic is een klein kaartspelletje met veel inhoud, over de evolutie van het leven op aarde. Niet voor iedereen geschikt omdat er wat rekenwerk bij komt kijken. Ook voor 1-4 spelers.
En Heroes of Tenefyr is een cooperatieve dungeon crawling deck-builder met push-your-luck elementen. Een herdruk van het basis spel en de uitbreiding.
Pura Vida schreef: wo 19 mar 2025, 11:59
En sympathiek dat je als eerste unlock een bonus hebt ingebouwd voor de vormgevers. Ik weet niet hoe gebruikelijk dat is, maar
Ik heb het zelf eigenlijk nog niet eerder gezien, maar ik zal vast niet de eerste zijn. (En hopelijk ook niet de laatste) Met de opkomst van AI vind ik het wel netjes om de hardwerkende illustrators even in de spotlight te zetten en extra te bedanken.
Ziet er interessant uit! Is er na het missen van de kickstarter nog een manier om aan de spellen te komen? Of vraagt dat geduld voor een voor een volgende ronde?
Anneleaf schreef: za 07 mar 2026, 10:19
Ziet er interessant uit! Is er na het missen van de kickstarter nog een manier om aan de spellen te komen? Of vraagt dat geduld voor een voor een volgende ronde?
Dat is zeker mogelijk. Ik sta binnenkort op Zuiderspel, Ducosim en Goudse Spellenbeurs met mijn spellen. En ik hoop dat ze binnen een maand of 2 ook in een aantal (online) winkels beschikbaar zullen zijn.