Spelers gezocht voor DND 5e campaign (rond Utrecht,Den Bosch

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
XrayLucas
Uno

Spelers gezocht voor DND 5e campaign (rond Utrecht,Den Bosch

Bericht door XrayLucas »

Hoi! Ik ben Lucas (20 jaar) en heb recent de taak van Dungeon Master opgepakt.

Ik heb nu met vrienden van vrienden een paar One-shots gespeeld en merk dat ik te veel passie heb om maar One-shots te blijven spelen. Ik zoek dus 4-5 spelers om vanaf level 1 een leuke campaign te spelen. Een beetje roleplayen vind ik altijd wel leuk :)

Zo ben ik bezig met mijn eigen wereld (Aetharun) te creëren en met behulp van mijn grafische kennis denk ik iets heel moois gemaakt te hebben. Ik hoop een aantal enthousiaste spelers die samen The Ruined World of Aetharun willen ontdekken.

Ik zou graag op zaterdag (19:00 - 00:00) sessies willen geven, maar dat kan nog overlegd worden.

Groetjes! En misschien tot snel!
Huppelkutje
PIONier

Re: Spelers gezocht voor DND 5e campaign (rond Utrecht,Den Bosch

Bericht door Huppelkutje »

Hoi mijn man (32) en ik (29) willen graag mee spelen maar we hebben geen ervaring. We wonen tussen den bosch en Utrecht in en hebben een auto maar denk wel dat online ook prima is. We zijn computer gamers en spelen vooral veel lol. We zijn mensen die wel serieus met het spel bezig zijn maar houden van humor en mocht er geen ruimte bij jullie zijn, er is altijd plek bij ons thuis. Wel willen we het spel in het Nederlands spelen en kunnen helaas de zaterdag en zondag vaak niet naar de andere dagen wel!

Hopelijk heb je interesse!
Plaats reactie