(Klik op de afbeelding)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Roger (spellengek) schreef: zo 08 jun 2025, 09:40 Spellengek bestaat dit jaar alweer 25 jaar. Dat vieren we het hele jaar door. Na onze jubileum prijsvraag in februari en de Top100 spelverloting organiseren we aanstaande zaterdag 21 juni een spellendag in Amersfoort voor iedereen. Kom samen met ons een aantal van de inmiddels 1.550 door ons gerecenseerde spellen spelen! Wees erbij. Lees er meer over via onderstaande link.
(Klik op de afbeelding)

Dank! Leuk dat je er met je zoon was en dat ik bij jullie mocht aanschuiven voor een spelletje.Alterno schreef: zo 22 jun 2025, 18:21 Aanwezig geweest op het zilveren jubileum van Spellengek en het was meer dan de moeite waard.
Prima lokatie, ruim opgezet, prima catering, meer dan voldoende spellen om je de dag mee te kunnen vermaken en (het belangrijkste) een rijke aanwezigheid van gelijkgestemden.
Gespeeld: Faraway, LOTR:Duel, Space Base, Rome in One Day, Forest Shuffle en Tichu.
Wat mij betreft mag Spellengek vaker hun 25-jarig bestaan vieren ...![]()
Wij konden helaas niet, maar ik vind dit wel een heel leuk idee!SuSuQie schreef: ma 23 jun 2025, 12:40 Hier was ik graag bij geweest. Wie weet smaakte dit event naar meer of kan het gekoppeld worden aan de spellengek top 100.
Een samenkomst van mensen waarbij alle 100 spellen te spelen zijn?
Waarbij mensen zelf hun spellen mee mogen nemen die de top 100 niet gehaald hebben zodat die het jaar erop de top wel halen![]()