Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uitleg & Review van het spel "Botanicus", uitgegeven door 999 Games, door Nox' Spellenzolder.
2-4 Spelers
45-60 Minuten Speeltijd
Voor meer over bordspellen, ga naar http://www.bordspelmania.eu/index.php
00:00 - Intro
00:54 - Wat zit er in de doos?
02:07 - Opzetten v/h Spel
03:56 - Speluitleg
13:59 - Review
Ik zag een eerder discusie die nergens overging bij Gelati. Iemand die zegt dat Nox geen fouten maakt heeft het mis de uitleg van deze Botanicus voor 2 spelers klopt niet omdat de derde bloem niet in de opzet zit en dat staat heel duidelijk in de spelregels dit heeft een functie
tangmaster schreef: di 15 jul 2025, 17:27
Ik zag een eerder discusie die nergens overging bij Gelati. Iemand die zegt dat Nox geen fouten maakt heeft het mis de uitleg van deze Botanicus voor 2 spelers klopt niet omdat de derde bloem niet in de opzet zit en dat staat heel duidelijk in de spelregels dit heeft een functie
Het is wat met die Nox. Hij lijkt wel een mens die ook fouten maakt.
Iedereen maakt fouten niemand is perfect maar ik vind de stelling dat er bij Nox niks fout gaat niet kloppen.
Maar goed er gaan heel veel dingen wel goed. Alleen en dat is puur persoonlijk vind ik de filmpjes soms erg saai en val er soms bij in slaap door de eentonige stem. Maar goed ieder zij ding en dat kan gelukkig in Nederland.