Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje opzoek naar meer bordspelvrienden.
1 of meerdere mensen die het leuk vinden om op een doordeweekse avond een spel te spelen.
In mijn directe omgeving is er helaas niemand die even enthousiast is over deze hobby als ik zelf.
Ik woon zelf in een dorpje boven Dokkum.
Ik heb een brede smaak kwa spellen, en bezit er zelf meer dan 200. Een aantal van mijn favorieten zijn;
- Great Western Trail (ik heb 3 versies)
- Brass Birmingham
- Nemesis
- Marvel Zombicide
Ook heb ik diverse campaign games in de kast staan, maar door het gebrek aan medespelers (veelal afstand) kom ik hier niet aan toe.
Kom je uit de buurt, en denk je, dit klinkt leuk? Stuur maar een bericht.
Ik weet dat er een spellenclub in Leeuwarden zit, maar ik zoek bij voorkeur bij mij thuis, aangezien ik lastiger kan reizen doordat wij een kleine meid hebben.
Weekends (meestal zondag) speel ik met 2 anderen. Maar ook daar geldt, er zijn meer mensen welkom!
Groetjes,
Menno
Bordspelers gezocht omgeving Dokkum (noord-oost-Friesland)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Mero87
- Joker
-
Mero87
- Joker
Re: Bordspelers gezocht omgeving Dokkum (noord-oost-Friesland)
Nog steeds niemand uit deze omgeving?