All Games on Deck 2026 - spellencruise
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
- Berichten: 1171
- Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 20:29
- Locatie: Bollenstreek
All Games on Deck 2026 - spellencruise
In de week van 14 juni 2026 is het tijd voor de derde editie van de spellencruise! Dit keer zijn we aan boord van het mooie cruiseschip van Celebrity Cruises, Celebrity Eclipse.
Spelen, relaxen, samen eten en genieten aan boord, terwijl het schip elke dag op een nieuwe bestemming is. We vertrekken vanuit Amsterdam en reizen langs Alesund, Olden, Molde en Bergen.
Tussendoor varen we tussen de indrukwekkende fjorden van Noorwegen.
Zie voor meer info:
https://www.captaincruise.nl/aanbieding ... ses=152530
Spelen, relaxen, samen eten en genieten aan boord, terwijl het schip elke dag op een nieuwe bestemming is. We vertrekken vanuit Amsterdam en reizen langs Alesund, Olden, Molde en Bergen.
Tussendoor varen we tussen de indrukwekkende fjorden van Noorwegen.
Zie voor meer info:
https://www.captaincruise.nl/aanbieding ... ses=152530
Laatst gewijzigd door Bart op di 25 nov 2025, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: twee draadjes samengevoegd
Reden: twee draadjes samengevoegd
-
SuSuQie
- Regenmaker
- Berichten: 271
- Lid geworden op: wo 12 sep 2012, 00:45
- Locatie: Utrecht
Re: All Games on Deck 2026 nu boekbaar
Dank voor de heads-up. Een vriendin en ik hadden dit evenement op de radar staan voor volgend jaar.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
- Berichten: 1171
- Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 20:29
- Locatie: Bollenstreek
Re: All Games on Deck 2026 nu boekbaar
Graag gedaan!
Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. Meerdere forumleden zijn mee geweest met de vorige edities (waaronder ik) en we delen onze ervaringen graag.
Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. Meerdere forumleden zijn mee geweest met de vorige edities (waaronder ik) en we delen onze ervaringen graag.
-
Hippe
- Professor Pimpel
- Berichten: 211
- Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 12:49
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: 's-Gravenzande
Spellencruise 2026
Hallo allemaal,
de cruise van 2026 gaat..... wederom naar Noorwegen. Captain Cruise en Kyra van Wingerden van de Koperen Pion in Den Haag hebben wederom een mooie cruise met een mooie rederij weten te regelen.
Kijk op de website https://allgamesondeck.nl/ of ga naar Captain Cruise https://www.captaincruise.nl/aanbieding ... 530,154049 en vraag een offerte aan of kijk waar de route heen gaat.
Op de cruise zelf vinden er diverse toernooien plaats waar je aan kunt meedoen maar bovenal doe je vooral zelf waar je zin in hebt. De rederij is Celebrity en die staat bekend om goed eten, goed entertainment en veel gezelligheid. Ook op Instagram kun je Allgamesondeck vinden.
Ga jij ook mee?
de cruise van 2026 gaat..... wederom naar Noorwegen. Captain Cruise en Kyra van Wingerden van de Koperen Pion in Den Haag hebben wederom een mooie cruise met een mooie rederij weten te regelen.
Kijk op de website https://allgamesondeck.nl/ of ga naar Captain Cruise https://www.captaincruise.nl/aanbieding ... 530,154049 en vraag een offerte aan of kijk waar de route heen gaat.
Op de cruise zelf vinden er diverse toernooien plaats waar je aan kunt meedoen maar bovenal doe je vooral zelf waar je zin in hebt. De rederij is Celebrity en die staat bekend om goed eten, goed entertainment en veel gezelligheid. Ook op Instagram kun je Allgamesondeck vinden.
Ga jij ook mee?

-
rober
- Standaard moderator
- Berichten: 4149
- Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 18:54
- Locatie: Geldrop/NL
Re: Spellencruise 2026
JAAAAAAHippe schreef: Ga jij ook mee?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne


-
mazinho
- Gouverneur
- Berichten: 2295
- Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Den Haag
Re: Spellencruise 2026
Let op: de vroegboekactie (€100 korting op hut + drank/wifipakket) loopt tot en met eind oktober.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
- Berichten: 782
- Lid geworden op: do 19 aug 2010, 13:39
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Utrecht - NL
Re: Spellencruise 2026
Absoluut niet. Cruise zijn enorm milieuvervuilend. Als ik de bekende krant The Guardian mag geloven is de stikstofuitstoot van een cruiseschip gelijk aan 400.000 auto's en de fijnstof is te vergelijken met 1 miljoen auto's. Als een cruiseschip begint te varen is dat qua CO2-uitstoot te vergelijken met 84.000 startende auto's.
Aan dergelijke milieuvervuiling wens ik niet aan mee te werken.
-
WTULTC
- Elfenkoning
- Berichten: 3330
- Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 19:46
- Locatie: Noord-Brabant
Re: Spellencruise 2026
De nieuwere schepen zijn milieuvriendelijker dan de oudere. Vorig jaar op de HAL had je een film in het theater over hoe het allemaal werkt achter de schermen van een schip. Het was de best bezochte voorstelling. Theater zat helemaal vol.
Een leuk weetje bijv is dat een wc in een hut op een schip veel minder water verbruikt dan je wc thuis. Daarnaast wordt het water op de boot ook nog eens gezuiverd etc...
Over een aantal zaken heb ik mijn echt verbaasd en mijn kijk over een cruiseschip is nadat ik zelf mee ben gegaan wel veranderd.
Wel geef ik toe dat het wellicht te populair aan het worden is, maar het is een van de meest relaxte vormen van reizen. Immers je gaat aan boord en kunt terwijl je onderweg bent naar je bestemming allemaal leuke activiteiten doen en lekker eten etc... In vliegtuig kan dat niet en die zijn ook vervuilend.
Een leuk weetje bijv is dat een wc in een hut op een schip veel minder water verbruikt dan je wc thuis. Daarnaast wordt het water op de boot ook nog eens gezuiverd etc...
Over een aantal zaken heb ik mijn echt verbaasd en mijn kijk over een cruiseschip is nadat ik zelf mee ben gegaan wel veranderd.
Wel geef ik toe dat het wellicht te populair aan het worden is, maar het is een van de meest relaxte vormen van reizen. Immers je gaat aan boord en kunt terwijl je onderweg bent naar je bestemming allemaal leuke activiteiten doen en lekker eten etc... In vliegtuig kan dat niet en die zijn ook vervuilend.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
- Berichten: 622
- Lid geworden op: za 06 feb 2010, 16:27
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Beneden de rivieren
Re: Spellencruise 2026
Iedereen moet dat voor zich bepalen natuurlijk, maar bovenstaande heeft wel een hoog "Wij van WC eend" gehalte. Daarnaast is minder water verbruiken goed, maar doet niks af aan de Co2 uitstoot.WTULTC schreef: wo 15 okt 2025, 23:05 De nieuwere schepen zijn milieuvriendelijker dan de oudere. Vorig jaar op de HAL had je een film in het theater over hoe het allemaal werkt achter de schermen van een schip. Het was de best bezochte voorstelling. Theater zat helemaal vol.
Een leuk weetje bijv is dat een wc in een hut op een schip veel minder water verbruikt dan je wc thuis. Daarnaast wordt het water op de boot ook nog eens gezuiverd etc...
Over een aantal zaken heb ik mijn echt verbaasd en mijn kijk over een cruiseschip is nadat ik zelf mee ben gegaan wel veranderd.
Wel geef ik toe dat het wellicht te populair aan het worden is, maar het is een van de meest relaxte vormen van reizen. Immers je gaat aan boord en kunt terwijl je onderweg bent naar je bestemming allemaal leuke activiteiten doen en lekker eten etc... In vliegtuig kan dat niet en die zijn ook vervuilend.
In een vliegtuig is dat ook niet nodig, die brengt je van A naar B. En zijn per reiziger minder vervuilend.
Ik misgun niemand deze cruise of welke andere dan ook, maar laten we wel eerlijk erover zijn. Ook ik heb er wel serieus over na gedacht om mee te gaan, maar ik word gewoon heel snel zeeziek. Het vliegtuig heb ik trouwens ook slechts een paar keer gebruikt, ik hou het bij een vervuilende camper
-
WTULTC
- Elfenkoning
- Berichten: 3330
- Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 19:46
- Locatie: Noord-Brabant
Re: Spellencruise 2026
Als je 2x per jaar (en dat doen aardig wat mensen) met het vliegtuig op vakantie gaat dan ben je evenveel vervuilend bezig als een weekje cruisen.
Dan de textielindustrie en pakketdiensten etc...
Het is niet "wij van wc eend". Trek jij maar eens de wc dit op een cruiseschip de eerste vraag die bij mij opkwam.
Wat gebeurt hier nu? Ik schrok er zelfs een beetje van (het geluid).
Van mijzelf weet ik dat ik op andere zaken milieuvriendelijk bezig ben dus ik hoef hier geen verantwoordelijkheid over af te leggen.
Dan de textielindustrie en pakketdiensten etc...
Het is niet "wij van wc eend". Trek jij maar eens de wc dit op een cruiseschip de eerste vraag die bij mij opkwam.
Wat gebeurt hier nu? Ik schrok er zelfs een beetje van (het geluid).
Van mijzelf weet ik dat ik op andere zaken milieuvriendelijk bezig ben dus ik hoef hier geen verantwoordelijkheid over af te leggen.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
- Berichten: 622
- Lid geworden op: za 06 feb 2010, 16:27
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Beneden de rivieren
Re: Spellencruise 2026
Ter verduidelijking, ik had het niet over de wc, maar over de film die HAL toont om te laten zien hoe goed ze bezig zijn, dat heeft een hoog "Wij van WC eend" gehalte.WTULTC schreef: do 16 okt 2025, 08:37 Het is niet "wij van wc eend". Trek jij maar eens de wc dit op een cruiseschip de eerste vraag die bij mij opkwam.
Wat gebeurt hier nu? Ik schrok er zelfs een beetje van (het geluid).
En toch ben je er gelijk bij om te reageren....WTULTC schreef: do 16 okt 2025, 08:37 Van mijzelf weet ik dat ik op andere zaken milieuvriendelijk bezig ben dus ik hoef hier geen verantwoordelijkheid over af te leggen.
-
WTULTC
- Elfenkoning
- Berichten: 3330
- Lid geworden op: ma 01 nov 2010, 19:46
- Locatie: Noord-Brabant
Re: Spellencruise 2026
Uiteraard snap ik wel je opmerking over "Wij van WC eend". Ik vond het gewoon te grappig om te laten lopen om hem samen met het wc-context gedeelte te gebruiken.
Overigens ligt een cruiseship vanwege zijn grote zo diep in het water dat je nauwelijks de deining van de zee voelt.
Alleen bij storm / flinke wing (en dat hadden we dit jaar een avond) voel hem wel. Eigenlijk vond ik dat stiekem ook wel leuk om mee te maken. Op het dek waaide je toen zo ongeveer letterlijk weg.
Overigens ligt een cruiseship vanwege zijn grote zo diep in het water dat je nauwelijks de deining van de zee voelt.
Alleen bij storm / flinke wing (en dat hadden we dit jaar een avond) voel hem wel. Eigenlijk vond ik dat stiekem ook wel leuk om mee te maken. Op het dek waaide je toen zo ongeveer letterlijk weg.
-
Bart
- Beheerder
- Berichten: 7173
- Lid geworden op: ma 12 sep 2005, 22:51
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Sint-Truiden - BE
Re: Spellencruise 2026
Zullen we vooral, ieder voor zich, bekijken wat we zelf voor het milieu kunnen doen?
-
Jerome
- Gouverneur
- Berichten: 2243
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005, 22:39
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Eindhoven
Re: Spellencruise 2026
Helaas is het zo dat we dan geen steek verder komen.Bart schreef: do 16 okt 2025, 12:54 Zullen we vooral, ieder voor zich, bekijken wat we zelf voor het milieu kunnen doen?
Ik vind het helemaal niet verkeerd om op een forum te wijzen op buitensporig milieuvervuilende activiteiten. Als daarop gereageerd wordt met whataboutisms en klinkklare onzin dan volgt vanzelfsprekend een factcheckend repliek.
Dat heet discussie, dat doe je namelijk op een forum: met elkaar van gedachten wisselen.
Jij wil het gezellig houden en dus schroom je niet om een discussie dood te slaan of, erger nog, in andermans post te sleutelen.
Wat is Bordspelmania dan nog? Een reclamezuil voor de video’s van Nox en aankondigingen van cruises. Wee degene die daarover durft te zeuren.
[drops mic]
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Berichten: 6818
- Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 20:10
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Locatie: Leusden
Re: Spellencruise 2026
+1whataboutisms en klinkklare onzin

