Sky Team: Review door SpellenTop10.nl

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
SpellenTop10.nl
Sojaboon
Contacteer:

Sky Team: Review door SpellenTop10.nl

Bericht door SpellenTop10.nl »

Sky Team: Review – Speluitleg & Ervaring

Voor mij is Sky Team een van de leukste en meest originele tweespelerspellen van de afgelopen jaren. Het is spannend, compact en zit vol verrassingen.

Het coöperatieve, stille samenspel maakt elke sessie uniek, en de thematische uitvoering zorgt ervoor dat je je echt een piloot voelt die samen met de copiloot een perfecte landing probeert te maken.

Of je nu een luchtvaartfan bent of gewoon houdt van snelle, uitdagende coöperatieve spellen: Sky Team landt gegarandeerd hoog op je favorietenlijst.

👉 Lees de volledige review hier:
Sky Team: Review – Speluitleg & Ervaring

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SpellenTop10.nl op do 16 apr 2026, 10:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Bezoek SpellenTop10.nl voor top 10's, reviews en meer!

Labels:
Pura Vida
Kardinaal

Re: Sky Team: Review door SpellenTop10.nl

Bericht door Pura Vida »

Is dit een serieuze site of een ordinaire "klik snel door naar Bol voorpost"? Mensen, koop vooral uw spellen niet bij Bol maar bij je eigen lokale winkelier!
Afbeelding
SpellenTop10.nl
Sojaboon
Contacteer:

Bericht door SpellenTop10.nl »

Pura Vida schreef: di 23 sep 2025, 12:52 Is dit een serieuze site of een ordinaire "klik snel door naar Bol voorpost"? Mensen, koop vooral uw spellen niet bij Bol maar bij je eigen lokale winkelier!
Ik snap je helemaal. Ik raad iedereen aan om spellen vooral bij lokale winkels te kopen. Mocht je toch online bestellen, dan zou ik het waarderen als je dat via mijn linkjes doet, dat helpt mij enorm.
Bezoek SpellenTop10.nl voor top 10's, reviews en meer!
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

SpellenTop10.nl schreef: di 23 sep 2025, 13:18
Pura Vida schreef: di 23 sep 2025, 12:52 Is dit een serieuze site of een ordinaire "klik snel door naar Bol voorpost"? Mensen, koop vooral uw spellen niet bij Bol maar bij je eigen lokale winkelier!
Ik snap je helemaal. Ik raad iedereen aan om spellen vooral bij lokale winkels te kopen. Mocht je toch online bestellen, dan zou ik het waarderen als je dat via mijn linkjes doet, dat helpt mij enorm.
Met alle respect en begrip voor jouw verdienmodel, maar BSM is er niet om Bol of jou te helpen. Als je niet in een lokale winkel kunt kopen, dan zijn er online alternatieven die nog steeds beter zijn dan Bol. Bijvoorbeeld de webshops van lokale winkels zelf, of desnoods de uitgever van het spel. Bol maakt meer kapot dan je lief is.
Afbeelding
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Lucky Jack »

Pura Vida schreef: di 23 sep 2025, 13:36 Met alle respect en begrip voor jouw verdienmodel, maar BSM is er niet om Bol of jou te helpen. Als je niet in een lokale winkel kunt kopen, dan zijn er online alternatieven die nog steeds beter zijn dan Bol. Bijvoorbeeld de webshops van lokale winkels zelf, of desnoods de uitgever van het spel. Bol maakt meer kapot dan je lief is.
Volgens mij is het streven van Bordspelmania om “het betere bordspel in Nederland en Vlaanderen te promoten”, en in dat opzicht doet spellentop10.nl eigenlijk hetzelfde.

Het klopt dat er een duidelijke affiliatie met Bol.com is, maar zoals je zelf ook al aangeeft: een verdienmodel hebben is op zich niet vreemd. Ik snap dat je kritisch bent op Bol, maar misschien is dat hier wat minder relevant voor de kern van de discussie.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Erwin »

Hoi Enzo,

Leuk dat je een website met recensies bent begonnen.
Prima dat je - net als veel anderen - hier naar jouw content linkt.

Op jouw site adverteren voor Bol.com is jouw goed recht. Ik koop zelf liever geen spellen bij Bol.
*Dit voegt niets toe, knip*
Laatst gewijzigd door Bert_ op do 25 sep 2025, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hou het netjes aub
Plaats reactie