Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor mij is Sky Team een van de leukste en meest originele tweespelerspellen van de afgelopen jaren. Het is spannend, compact en zit vol verrassingen.
Het coöperatieve, stille samenspel maakt elke sessie uniek, en de thematische uitvoering zorgt ervoor dat je je echt een piloot voelt die samen met de copiloot een perfecte landing probeert te maken.
Of je nu een luchtvaartfan bent of gewoon houdt van snelle, uitdagende coöperatieve spellen: Sky Team landt gegarandeerd hoog op je favorietenlijst.
Is dit een serieuze site of een ordinaire "klik snel door naar Bol voorpost"? Mensen, koop vooral uw spellen niet bij Bol maar bij je eigen lokale winkelier!
Pura Vida schreef: di 23 sep 2025, 12:52
Is dit een serieuze site of een ordinaire "klik snel door naar Bol voorpost"? Mensen, koop vooral uw spellen niet bij Bol maar bij je eigen lokale winkelier!
Ik snap je helemaal. Ik raad iedereen aan om spellen vooral bij lokale winkels te kopen. Mocht je toch online bestellen, dan zou ik het waarderen als je dat via mijn linkjes doet, dat helpt mij enorm.
Pura Vida schreef: di 23 sep 2025, 12:52
Ik snap je helemaal. Ik raad iedereen aan om spellen vooral bij lokale winkels te kopen. Mocht je toch online bestellen, dan zou ik het waarderen als je dat via mijn linkjes doet, dat helpt mij enorm.
Met alle respect en begrip voor jouw verdienmodel, maar BSM is er niet om Bol of jou te helpen. Als je niet in een lokale winkel kunt kopen, dan zijn er online alternatieven die nog steeds beter zijn dan Bol. Bijvoorbeeld de webshops van lokale winkels zelf, of desnoods de uitgever van het spel. Bol maakt meer kapot dan je lief is.
Pura Vida schreef: di 23 sep 2025, 13:36
Met alle respect en begrip voor jouw verdienmodel, maar BSM is er niet om Bol of jou te helpen. Als je niet in een lokale winkel kunt kopen, dan zijn er online alternatieven die nog steeds beter zijn dan Bol. Bijvoorbeeld de webshops van lokale winkels zelf, of desnoods de uitgever van het spel. Bol maakt meer kapot dan je lief is.
Volgens mij is het streven van Bordspelmania om “het betere bordspel in Nederland en Vlaanderen te promoten”, en in dat opzicht doet spellentop10.nl eigenlijk hetzelfde.
Het klopt dat er een duidelijke affiliatie met Bol.com is, maar zoals je zelf ook al aangeeft: een verdienmodel hebben is op zich niet vreemd. Ik snap dat je kritisch bent op Bol, maar misschien is dat hier wat minder relevant voor de kern van de discussie.