Hoi allen,
Wie kan mij voor een acceptabele prijs mogelijkerwijs helpen aan de uitbreiding van het spel Brugge van white Goblin games? Het basisspel heb ik al in bezit en heeft dus niet mijn interesse. Doe gerust een pb!
Groetjes Mathijs
Gezocht: Brugge uitbreiding stad aan het zwin
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
mathijs123
- Sojaboon
-
Bert_
- Website beheerder
Re: Gezocht: Brugge uitbreiding stad aan het zwin
Hoi Mathijs
Ik kan de uitbreiding aanraden: extra mogelijkheden en de kanaalacties (die in de basis wat zwakker aanvoelen voor mij) worden versterkt.
Dat gezegd zijnde: de uitbreiding is best zeldzaam en wordt vaak duur verkocht. Ik heb 'm zelf enkele jaren geleden gekocht na wat zoeken. Op marktplaats of 2dehands kan je met wat geduld hem kopen voor een redelijke prijs. Succes met de zoektocht!
Ik kan de uitbreiding aanraden: extra mogelijkheden en de kanaalacties (die in de basis wat zwakker aanvoelen voor mij) worden versterkt.
Dat gezegd zijnde: de uitbreiding is best zeldzaam en wordt vaak duur verkocht. Ik heb 'm zelf enkele jaren geleden gekocht na wat zoeken. Op marktplaats of 2dehands kan je met wat geduld hem kopen voor een redelijke prijs. Succes met de zoektocht!
-
mathijs123
- Sojaboon
-
Edwin84
- Elfenkoning
Denk dat dit heel lastig wordt. Ga zelf maar na: als je een spel wilt verkopen verkoop je de basis er standaard bij. Losse uitbreidingen worden niet vaak aangeboden .
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
mathijs123
- Sojaboon
80,- voor een tweedehands spel zonder de speldoos. verkopen ze het dan wel met een 24 karaats gouden strik om de onderdelen heen? Dank je, maar ik kijk nog even verder 
-
Jerome
- Gouverneur
Nou ja, je zocht de uitbreiding voor een acceptabele prijs. Gezien de prijzen van de uitbreiding in andere talen leek deze wel acceptabel. Zo gaat het tegenwoordig bij de bordspellen: eenmaal out-of-print wordt er gespeculeerd en oude dozen gaan met dikke winst de deur uit. Of, in dit geval, mogelijk zonder doos (dat staat overigens niet in de omschrijving, hoe weet je dat?).
Ik zou gewoon de helft bieden en die doos ga je niet missen want de inhoud past gewoon in de basisdoos.
Of je gaat voor Hamburg, volgens de auteur zelf een verbeterde versie met cleaner artwork, inclusief alle uitbreidingen.
Ik zou gewoon de helft bieden en die doos ga je niet missen want de inhoud past gewoon in de basisdoos.
Of je gaat voor Hamburg, volgens de auteur zelf een verbeterde versie met cleaner artwork, inclusief alle uitbreidingen.
-
Bert_
- Website beheerder
Als je kan wachten, kan je altijd een alert instellen op 2de hands.
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Ik snap het hoor: FOMO, Out of Print-paniek… Maar eerlijk gezegd: soms kun je beter gewoon doorgaan met de orde van de dag. Er komen elk jaar zóveel goede nieuwe spellen uit dat het echt niet nodig is om te blijven dromen van die onbereikbare, out-of-print titels.
Pak gewoon iets nieuws dat wél verkrijgbaar is en geniet daarvan.
En ja, laten we ook niet doorslaan in de Cult of the New
uiteindelijk gaat het toch om het spelen en niet om het jagen.
Pak gewoon iets nieuws dat wél verkrijgbaar is en geniet daarvan.
En ja, laten we ook niet doorslaan in de Cult of the New