Om zelf af te trappen, wij zijn ooit, in 2010 en 2011, naar Spiel geweest.Het eerste jaar hadden we gehoord dat je zeker 2 dagen wel moest gaan, dus hotel geboekt. Na dat jaar was het voor ons duidelijk dat wij dat niet nodig hadden en zijn we het jaar daarop maar 1 dag gegaan. Het is ook best als dagtocht te doen.
Wij vonden het toen al druk! En konden weinig spelen. Koopjes vielen mee, in positieve zin, want we hadden gehoord dat je niet voor koopjes erheen hoefde, maar wij hadden toch wat leuke aanbiedingen. Maar teruglezend denk ik....ik moet er nog een paar spelen
Omdat we het spelen tegen vonden vallen, we dachten toen echt dat je daarheen ging om nieuwe dingen te spelen en dat viel ons dus tegen. Zijn we het jaar daarop maar 1 dag gegaan. Daar kan ik niks meer over vinden.
Maar goed, belangrijkste reden voor ons is dus de drukte. Ik vond Spellenspektakel vorig jaar al te druk. Dit jaar heb ik wel getwijfeld, zullen we op donderdag gaan....maar na het zien van de eerste filmpjes online, is de conclusie toch: blij dat we thuis zijn gebleven.
Het is meer een FOMO denk ik, iedereen heeft het al weken over Spiel. Het lijkt wel of je daarbij moet zijn. Maar ik ben weer niet overtuigd.
Wel grappig om mijn ervaring uit 2010 terug te lezen viewtopic.php?p=29436#p29436