Het is bedoeld voor snelle opzet en opruim, ondersteunt verticale opslag dankzij de deksels en past netjes in de doos.
Ik heb niet voor alles doosjes gemaakt (spelerhulpen, speciale objecten, incubatietegels), omdat die gewoon uit de doos komen en allemaal gebruikt worden. Ik zie niet echt de nood om voor zulke dingen inserts te printen. Je kunt de incubatietegels in de spelersborden plaatsen als je de doos wat netter gevuld wilt hebben. Op verzoek kan ik eenvoudig een tray ontwerpen voor de speciale objecten.
Selecteer 0 boven- en onderlagen en kies 15% honingraat-infill (of een ander patroon, zoals grid) om het zichtbare infill-patroon voor de deksels te krijgen. Dit bespaart filament en tijd, en ik vind het er esthetisch mooi uitzien. Kies anders gewoon 2 boven- en onderlagen (sterk genoeg) als je wilt dat de deksels gevuld zijn.
Als je zelf geen 3D printer ter beschikking hebt, kan je me altijd een privébericht sturen en dan kunnen we wel iets regelen
Je kan de bestanden vinden op: https://makerworld.com/en/models/201444 ... o-crations

.