Ducosim beurs 10 januari 2026

Ducosim organiseert vier keer per jaar een spellenbeurs in Amersfoort.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Ducosim beurs 10 januari 2026

Bericht door pieter.schutz »

Ik heb veel plezier gehad op de beurs. BOTC was heel leuk. Ik had het eerder gespeeld, maar de spanning blijft elke keer geweldig.
Daarna nog twee spelletjes kunnen spelen, en toen was het alweer tijd om te vertrekken.

Ik heb wel een vraagje aan de organisatie/Bart.
Er lopen vrij veel mensen rond die filmen/foto's maken voor allerlei soorten content. Ik hou er niet van om zonder mijn toestemming op youtube/instagram/weetikveelwat te belanden. Op veel beurzen/conferenties ed heb je een mogelijkheid (vanuit de organisatie) om aan te geven dat je niet in beeld gebracht wil worden op sociale media. (sticker, lanyard, badge). Hebben jullie hier eens over nagedacht? Of hierover überhaupt contact gehad met al die content creators?
Afbeelding
siepie
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door siepie »

Ik ben daar ook niet zo van gecharmeerd. Ik zag mij en mijn metgezellen ook terug in een filmpje over Spel. Ik zie trouwens nooit een optie staan dat ik niet in beeld wil. Ik heb enkel vorig jaar op Oosterspel bij de ingang een melding gezien over dat er gefilmd werd. Maar ik weet niet meer of er ook bij stond dat je ook buiten beeld gehouden kon worden.
Afbeelding
warjan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: game on!

Bericht door warjan »

Goede suggestie, voor de testavonden meldt ik het ook met optie om aan te geven om niet in beeld te komen. Maar dan is een kleine groep, voor een grotere beurs zou een sticker oid ook bij Ducosim werken.

Of er is geen opt out, maar dat is niet zo fijn....
arjanvanhouwelingen.com
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com

Bericht door Rubik »

Een goed idee. Ik heb wat stickers gemaakt. Die zal ik bij de entree leggen (als het mag).
Bartolucci
Grote Dienaar

Bericht door Bartolucci »

Rubik schreef: za 24 jan 2026, 13:22 Een goed idee. Ik heb wat stickers gemaakt. Die zal ik bij de entree leggen (als het mag).
Tof. Zeker een goed idee! Tot zaterdag! :-)