Spelers gezocht - Elst (GLD)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
RookieBastiaan
Uno

Spelers gezocht - Elst (GLD)

Bericht door RookieBastiaan »

Hi all,

Ik ben opzoek naar spelers die co-op spellen leuk vinden in regio Elst (GLD).

Even iets over mezelf! Ik ben 39 jaar en woon samen met mijn vriendin en zoon(3) in Elst. Ben een beetje nerd en naast films, gamen ben ik groot fan van co-op spellen denk o.a. Legende van Andor & Zombicide 2de edite, maar ook spellen als Everdell of een Dune spicewars ga ik best lekker op...veel van mijn vrienden geven niet zoveel om bordspellen (is niet digitaal :D), dus vandaar even een oproepje.

Mocht je het leuk vinden om een keer samen een co-op avontuur aan te gaan,wees niet bang om een berichtje achter te laten.

Groetjes,

Bastiaan Jacobs
MuTe
Meeple

Re: Spelers gezocht - Elst (GLD)

Bericht door MuTe »

Hoi Bastiaan,

Mijn vriendin en ik hebben sinds eind 2022 een bordspellen clubje opgericht. Wellicht vind je het leuk om eens aan te haken?
Zie deze link voor meer info: Bordspel Buddies

Groetjes,
Marcel & Marloes
slaapgraag
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: kwam, zag en speelde

Re: Spelers gezocht - Elst (GLD)

Bericht door slaapgraag »

In Nijmegen is op dinsdagavond altijd wat te spelen (vooraf opgeven per avond), zie https://boardgamegeek.com/guild/756
Overigens is dit niet al te vaak coop.
Afbeelding