Heb je iets iets liggen waar je vanaf wilt? Ik hoor het graag in pb.
Tapestry uitbreidingen Nederlands?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Pura Vida
- Kardinaal
Tapestry uitbreidingen Nederlands?
... En toen was ik dus op zoek naar een leuk tweedehands exemplaar van de NL versie(s) van:
Tapestry: Plannen en Complotten
Tapestry: Kunst en Architectuur
Tapestry: Fantasie en Toekomst
Labels:
-
Dennis77
- Regenmaker
Re: Tapestry uitbreidingen Nederlands?
Haha, hij gaat all-in!
-
Pura Vida
- Kardinaal
Hahaha inderdaad. Ik verwacht er alleen niet veel van. Niet geschoten is altijd mis. En dan te bedenken dat ik Plannen en Complotten dus óók al in huis had, in 2020.
-
Dennis77
- Regenmaker
Ik heb er eentje gespeeld, maar be de naam kwijt. Het was met extra gebouwen die je kon verdienen. Was op zich een prima uitbreiding, al voegde het voor mijn gevoel niet al te veel toe.
Ik ben wél erg benieuwd naar de uitbreiding met het vijfde spoor. Dat lijkt me dan weer veel meer toevoegen. Die staat wel op de planning om binnenkort een keer te gaan spelen.
Ik dacht dat er maar twee waren, dus die derde moet ik nog eens opzoeken.
Succes met je zoektocht!
Ik ben wél erg benieuwd naar de uitbreiding met het vijfde spoor. Dat lijkt me dan weer veel meer toevoegen. Die staat wel op de planning om binnenkort een keer te gaan spelen.
Succes met je zoektocht!
-
Pura Vida
- Kardinaal
Dankje. Die uitbreiding met te verdienen gebouwen is Plannen en Complotten. Zoon 2 is vooral op die gebouwen gebrand, want hij kan zich maar al te goed herinneren dat die beloning het eigen stadje sneller laat renderen.Dennis77 schreef: vr 17 apr 2026, 11:43 Ik heb er eentje gespeeld, maar be de naam kwijt. Het was met extra gebouwen die je kon verdienen. Was op zich een prima uitbreiding, al voegde het voor mijn gevoel niet al te veel toe.
Succes met je zoektocht!