Lokaas - een recensie van Spellengek

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Roger (spellengek)
Jakkiebak!

Lokaas - een recensie van Spellengek

Bericht door Roger (spellengek) »

Er zijn nogal wat (recente) spellen over het zee- of oceaanleven. Ik noem een Shallow Sea, Endeavor Diepzee, Aqua of Lumicora. Het is prachtig, maar toch zullen in het dagelijks leven de meeste mensen eerder een slootje, kanaal of rivier tegenkomen en wie zie je daar zitten? Inderdaad, vissers. In Lokaas schuiven we bij ze aan met als doel de grootste vissen te vangen.

Afbeelding
(Klik op de afbeelding)
Dennis77
Regenmaker

Re: Lokaas - een recensie van Spellengek

Bericht door Dennis77 »

Bedankt voor de reminder. Toen ik op Gelderspel Steenbokken kocht, wees de man van Time Fades Away me op dit spelletje. Volgens zijn woorden kocht 90% van de mensen die hem op een beurs speelden het spel direct. Even een review op YouTube bekeken en het leek me een ideaal spelletje voor op vakantie. Klein doosje, te spelen met vijf en eenvoudige regels. Dobbelspelletjes doen het in het gezin sowieso goed bij ons thuis. Dus even Google geraadpleegd en ergens gevonden met 15% korting, ook geldig op de uitbreiding. En dat bij een hengelsport website 😂.

Komt dus binnenkort binnen en ik verwacht niet dat hij dicht blijf tot op vakantie 😉.
Roger (spellengek)
Jakkiebak!

Bericht door Roger (spellengek) »

Dennis77 schreef: za 04 jul 2026, 14:52 Bedankt voor de reminder. Toen ik op Gelderspel Steenbokken kocht, wees de man van Time Fades Away me op dit spelletje. Volgens zijn woorden kocht 90% van de mensen die hem op een beurs speelden het spel direct. Even een review op YouTube bekeken en het leek me een ideaal spelletje voor op vakantie. Klein doosje, te spelen met vijf en eenvoudige regels. Dobbelspelletjes doen het in het gezin sowieso goed bij ons thuis. Dus even Google geraadpleegd en ergens gevonden met 15% korting, ook geldig op de uitbreiding. En dat bij een hengelsport website 😂.

Komt dus binnenkort binnen en ik verwacht niet dat hij dicht blijf tot op vakantie 😉.
Veel speelplezier Dennis.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Ik zag dat dit een heruitgave is van Dice fishing: Roll and catch.
Die heb ik ooit op Spiel weten te bemachtigen.
Inderdaad een leuk spelletje

https://boardgamegeek.com/boardgame/239826

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding