Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar mensen in of rond Bornem die graag gezelschapsspelletjes spelen en openstaan voor een gezellige avond bij iemand thuis. Ik heb zelf een collectie spellen, maar zou het leuk vinden om ook eens bij anderen te spelen en zo nieuwe spellen te ontdekken.
Wat ik voorstel:
- Afspreken bij iemand thuis (om de beurt, zodat iedereen zijn/haar spellen kan laten zien).
- Gezellige sfeer, zonder druk – gewoon voor het plezier!
Over mij:
- Woon in Bornem en ben flexibel in dagen/avonden.
- Speel graag strategische spellen (zoals Wingspan, Ticket to Ride, Risk) en klassieke bordspellen (zoals Monopoly). Ik sta er uiteraard ook voor open andere spellen en categorieën te leren kennen.
- Heb zelf een aantal spellen, maar ben ook benieuwd naar wat jullie hebben.
Als je interesse hebt of zelf een avond wilt organiseren, laat het me weten! We kunnen hier verder afstemmen of via PB.
Alvast bedankt!
Jens
Zoek medespelers in/rond Bornem voor thuisavonden
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Jens
- Uno