Toen Rotterdam in mei 1940 door de Duitsers werd gebombardeerd, werd ook Diergaarde Blijdorp geraakt. Heel veel dieren zijn toen in paniek weggelopen en ook buiten de dierentuin terecht gekomen. Zo zwommen er zeeleeuwen in de Westersingel, liep er een ree op de Coolsingel en bizons op de Westersingel. Het is nog een hele klus geweest om alle ontsnapte dieren weer te vangen en in veiligheid te brengen. Ik denk niet dat Tomáš Holek dit verhaal kent, maar het thema van zijn nieuwste spel sluit hier wel bij aan. In Night at the Zoo zijn de dieren uit de dierentuin ontsnapt en is het aan de spelers om ze weer terug in veiligheid te brengen.
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/nightatthezoo/
Night at the Zoo - een recensie van Spellengek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Night at the Zoo - een recensie van Spellengek
Bedankt voor de recensie, ik had dit spel namelijk op mijn radar nadat het in de Spiel preview lijst verscheen.
Je recensie is eigenlijk zeer positief vind ik, maar je geeft toch maar 3/5. Kan je dat toelichten?
Je recensie is eigenlijk zeer positief vind ik, maar je geeft toch maar 3/5. Kan je dat toelichten?
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Re: Night at the Zoo - een recensie van Spellengek
Een drie bij ons is een goede waardering dus daarmee laat ik zien dat dit een leuk spel is. Als je van een beetje puzzelen houdt, dan zal dit in je smaak vallen. Het spel is alleen niet heel bijzonder of origineel en daarom krijgt het niet die vierde pion.