Pathfinder 1 groep in Amersfoort zoekt speler(s).

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

MarkieMark68
PIONier

Pathfinder 1 groep in Amersfoort zoekt speler(s).

Bericht door MarkieMark68 »

Onze groep is recent uitgedund tot 2 spelers. Dat is wat weinig. Dus we zoeken 1 of 2 spelers om de lopende homebrew campagne aan te vullen. Eventueel is er een bestaand PC beschikbaar. We spelen nu in PF1, maar ik ben flexibel.

Ik ben zelf 58 jaar oud, mijn spelers zijn in de 30. We spelen meestal eens in de twee maanden (maar dat is flexibel) op zondag.

Om jullie lekker te maken:
Waarom ligt er een (schijnbaar) neergestorte driemaster op de binnenplaats van een verlaten, magische, ei-vormige bibliotheek in de wildernis van Dùirn? Heeft de moeder van Zwelgje, de verweesde Wyvern-baby, dat op haar geweten? En wat is het belang van het dievengilde van Dingle, the city of Gold, hier in? En als we het toch over de Rode Wezels hebben; waarom wil Ichimura niet dood blijven?

Labels:
BBQLord
Meeple

Re: Pathfinder 1 groep in Amersfoort zoekt speler(s).

Bericht door BBQLord »

Hey MarkieMark,

Ik ben wel benieuwd naar meer info (setting en sfeer/thema maar ook speeltijden). PF1 ben ik zeer bekend mee.
Hebben jullie een Discord oid?
MarkieMark68
PIONier

Re: Pathfinder 1 groep in Amersfoort zoekt speler(s).

Bericht door MarkieMark68 »

Hai BBQLord,

De setting is het beste te omschrijven als een soort High Fantasy Fusion. We lopen nu in een gebied met Keltische achtergrond, maar ik kan niet zeggen dat dat erg hard is. De naam Ichimura duidt inderdaad op orientaalse invloeden. We zijn vlak bij Dingle (een soort Amsterdam/Londen/New York), dus daar lopen allerlei vage types rond uit de hele wereld. (Of zou het duiden op een verhaal-connectie met die verre vreemde eilanden in het westen?)

Ff voor de achtergrond: Ik heb vroegâh (ergens in de vorige eeuw) veel D&D 2e gespeeld. Dat heeft een heeele tijd stil gelegen (werk en dat soort gein). Maar toen ik weer in contact kwam met een groep die PF1 speelde, bleek dat er nog een paar scenes waren die ik ooit verzonnen had en nog een keer wilde spelen. Dus ik heb mijn oude wereld uit de stal gehaald en er een nieuw verhaal in gezet.

Ik ben geen verschrikkelijk doorgewinterde DM, ik ga er van uit dat we samen een leuk verhaal bouwen.

We beginnen meestal om 11 uur, doen rond 1 uur een lunch en spelen dan door tot een uur of 5. Na een gezamelijk avondeten sluiten we de boel af.

Geen Discord of iets dergelijks. We houden contact via een Signal groep.