Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vind aan de hand van volgende spellen naar wie of wat we op zoek zijn! (Met dank aan BGG voor de foto's)
Jullie mogen jullie antwoorden posten via de spoiler optie zodat er verscheidene personen kunnen antwoorden.
Je kan je antwoord zo tikken:
[ spoiler ]Thomas Jefferson 1887 – 1956[ /spoiler ]
maar dan zonder de spaties tussen de haken.
Je mag in de spoiler ook vermelden waarom je denkt dat je antwoord het juiste is. Maw welke verbanden heb je gelegd?
Last Man Standing omdat het voornamelijk revolers zijn waar mee geschoten wordt en een scene afspeelt in een verlaten kerk. Alleen ticket to ride kom ik niet echt uit, misschien omdat de hoofdrolspeler geen vaste verblijfplaats heeft.
Deze was voor mij niet heel moeilijk. Elke keer als ik namelijk Ticket to ride met mijn vader speel, zingt hij dat nummer van the Beatles. Dat revolver een LP was wist ik toevallig ook. Die mystery moest ik even opzoeken, maar komt me nu weer bekend voor. The Beatles speelden in de film The Magical Mystery Tour
Deze was voor mij niet heel moeilijk. Elke keer als ik namelijk Ticket to ride met mijn vader speel, zingt hij dat nummer van the Beatles. Dat revolver een LP was wist ik toevallig ook. Die mystery moest ik even opzoeken, maar komt me nu weer bekend voor. The Beatles speelden in de film The Magical Mystery Tour
Neen, geen western! Er zijn al enkele correcte oplossingen, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Als je het echt niet vindt, geef ik je gisteren een tip!
Correct! In het laatste spel zit nog een tweede tip. Vind je die ook?
Correct! In het laatste spel zit nog een tweede tip. Vind je die ook?
Ah tuurlijk... Abbery road. Stom dat ik daar niet eerder aan dacht!