Veenendaal, the place to be!

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
motormuis
Joker

Veenendaal, the place to be!

Bericht door motormuis »

Ben wel benieuwd of er op deze site ook spelliefhebbers zijn die uit Veenendaal of omgeving komen...
Dus eh... "Veluwenaren uit omgeving Veenendaal verenigd u...!" :clap: Wie weet kunnen we es een keer iets afspreken? 8)

Ben trouwens niet een super fanatieke spelletjesspeler maar mag er zo af en toe best graag eentje doen... :thumbup:
knabbel
PIONier

Re: Veenendaal, the place to be!

Bericht door knabbel »

Ik woon sinds kort in Ede en ben ook een spelliefhebber.
Lijkt me leuk om af en toe een spelletje te spelen.
Wat voor spellen speel je vooral?
Mirretje
Rooster Booster

Bericht door Mirretje »

Wij (mijn man Peter en ik) hebben 2 kleine kinderen en erg veel moeite oppas te regelen.
Wel hebben wij een grote spellenverzameling.
Misschien vinden jullie het leuk om met enige regelmaat naar Ede te komen om te spelen
Ik wil graag een spelletjesavond opzetten op de maandag in Ede. Van een uur of 20.00 (dan liggen onze kinderen op bed) tot ca. 23.00 uur.
Interesse?

Knabbel, volgens mij heb jij mij al bericht en zijn we al aan het mailen. Klopt dat? grappig.
motormuis
Joker

Bericht door motormuis »

Worden er ondertussen al Spelletjes gespeeld in de omgeving Veenendaal? Ik sluit me graag een keer bij jullie aan :D