In december is een slapende hobby van mij wakker gekomen; bordspelen. En in korte tijd heb ik mijn bescheiden verzameling spelen redelijk uitgebreid.
Nu zoek ik mijn omgeving lotgenoten die graag een middagje en of avond zich verzamelen om een tafel met daarop een expert-spel.
ikzelf woon in Emmerich am Rhein, in Duitsland net over de grens bij 's-Heerenberg. ik werk in Arnhem (zuid).
Een reactie wordt gewaardeerd!
Groet, Roel
liefhebbers gezocht omgeving Kleve-Zevenaar-Arnhem
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
ravinck
- Party Animal
-
rober
- Standaard moderator
Re: liefhebbers gezocht omgeving Kleve-Zevenaar-Arnhem
Hey Roel,
Jij moet de Roel zijn die ik denk dat je bent.
Ik kwam er dus laatst achter dat je zus en zwager ook wel van een spelletje houden.
Wellicht daar een keer afspreken?
Is voor mij iets dichterbij dan Arnhem.
groetjes en welkom hier.
Robèr
Jij moet de Roel zijn die ik denk dat je bent.
Ik kwam er dus laatst achter dat je zus en zwager ook wel van een spelletje houden.
Wellicht daar een keer afspreken?
Is voor mij iets dichterbij dan Arnhem.
groetjes en welkom hier.
Robèr
All is fair in love, war and Carcassonne

-
ravinck
- Party Animal
Hallo Robèr,
bedankt voor je reactie. ik geloof niet dat ik je ken, maar dat mag de pret niet drukken.
ik wil best wel eens naar Geldrop voor strijd op borden. we hebben het er nog over!
groet, Roel
bedankt voor je reactie. ik geloof niet dat ik je ken, maar dat mag de pret niet drukken.
ik wil best wel eens naar Geldrop voor strijd op borden. we hebben het er nog over!
groet, Roel

-
rober
- Standaard moderator
liefhebbers gezocht omgeving Kleve-Zevenaar-Arnhem
Hoi Roel,
Ik begon zelf ook al te twijfelen nadat ik het geschenen had. De Roel die ik via via ken woont bij nader inzien in Kleve. Ik was dus even op het verkeerde been gezet. maar dat mag de pret inderdaad niet drukken.
Ik begon zelf ook al te twijfelen nadat ik het geschenen had. De Roel die ik via via ken woont bij nader inzien in Kleve. Ik was dus even op het verkeerde been gezet. maar dat mag de pret inderdaad niet drukken.

-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Hallo Roel,
mocht je een keer zin hebben naar Nijmegen te komen, dan ben je welkom!
Sowieso is woensdagavond bordspelavond bij de bordspellenspeciaalzaak moenen en mariken in nijmegen, vanaf 19.00 uur.
Op zondagmiddag komt de spellenvereniging casus belli samen.
In arnhem zit ook een spellenwinkel, die doen misschien ook wel iets met spel avonden/middagen, maar daar ben ik niet goed van op de hoogte.
mocht je een keer zin hebben naar Nijmegen te komen, dan ben je welkom!
Sowieso is woensdagavond bordspelavond bij de bordspellenspeciaalzaak moenen en mariken in nijmegen, vanaf 19.00 uur.
Op zondagmiddag komt de spellenvereniging casus belli samen.
In arnhem zit ook een spellenwinkel, die doen misschien ook wel iets met spel avonden/middagen, maar daar ben ik niet goed van op de hoogte.
~ Always look on the bright side of life ~

-
ravinck
- Party Animal
Hallo Robér, bij navraag bij mijn zus en zwager werden alleen maar wenkbrouwen gefronst en hebben we er om gelachen.rober schreef:Hoi Roel,
Ik hoop trouwensssss, dat er nog meer liefhebbers reageren! Liefhebber uit omgeving Geldrop, u bent dus ook van harte welkom!

-
rober
- Standaard moderator
ravinck schreef:Hallo Robér, bij navraag bij mijn zus en zwager werden alleen maar wenkbrouwen gefronst en hebben we er om gelachen.
Ik hoop trouwensssss, dat er nog meer liefhebbers reageren! Liefhebber uit omgeving Geldrop, u bent dus ook van harte welkom!
Nou, dat je dus een zus en een zwager hebt, had ik dan in ieder geval WEL goed.
Voor hetzelfde geld had ik daar ook de plank nog mis geslagen.

-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Arnhem redelijk dichtbij Apeldoorn dus mocht je nog een stukje willen omrijden. Je bent van harte welkom om iedere laatste dinsdag van de maand langs te komen bij spellen club Apeldoorn we hebben net een nieuwe locatie en zeer binnen kort een spel demo van The game master. Dus kijk maar wat je doet, succes en veel spel plezier!
-
ravinck
- Party Animal
Precies, één Clue had je goed!![]()
Nou, dat je dus een zus en een zwager hebt, had ik dan in ieder geval WEL goed.
Voor hetzelfde geld had ik daar ook de plank nog mis geslagen.

-
ravinck
- Party Animal
Hallo,spellenclubapeldoorn schreef:Arnhem redelijk dichtbij Apeldoorn dus mocht je nog een stukje willen omrijden. Je bent van harte welkom om iedere laatste dinsdag van de maand langs te komen bij spellen club Apeldoorn we hebben net een nieuwe locatie en zeer binnen kort een spel demo van The game master. Dus kijk maar wat je doet, succes en veel spel plezier!
bedankt voor je uitnodiging, maar dinsdagavonden passen me niet. dan ben ik namelijk orkestmuzikant en is er onze repetitie. neemt niet weg dat ik denk deze wel eens een keer over te slaan en dan wil ik wel eens kijken in Apeldoorn.
ik schrijf je nog, zodra ...
Groet, Roel