Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Klik op plaatje voor meer info, ff geen tijd voor een vertaling.
Is mij niet helemaal helder wie het spel nu gaat uitgeven overigens. En of het spel op pagina 13 van deze catalogus hetzelfde spel is of nog een Discworld spel.
cab schreef:Is mij niet helemaal helder wie het spel nu gaat uitgeven overigens.
Er zijn op dit moment drie uitgevers in beeld: Treefrog (UK), Mayfair (VS) en Kosmos (DE).
Er zullen er later ongetwijfeld nog meer op deze licentie afduiken.
cab schreef:Is mij niet helemaal helder wie het spel nu gaat uitgeven overigens.
Er zijn op dit moment drie uitgevers in beeld: Treefrog (UK), Mayfair (VS) en Kosmos (DE).
Er zullen er later ongetwijfeld nog meer op deze licentie afduiken.
Hopelijk identieke versies, anders zie ik mezelf hetzelfde spel verschillende keren kopen. De combinatie van bordspel met mijn andere hobby Discworld kan tot gevolg hebben dat ik beland in een blinde verzamelwoede
cab schreef:Hopelijk identieke versies, anders zie ik mezelf hetzelfde spel verschillende keren kopen. De combinatie van bordspel met mijn andere hobby Discworld kan tot gevolg hebben dat ik beland in een blinde verzamelwoede
cab schreef:Hopelijk identieke versies, anders zie ik mezelf hetzelfde spel verschillende keren kopen. De combinatie van bordspel met mijn andere hobby Discworld kan tot gevolg hebben dat ik beland in een blinde verzamelwoede
U bent een goede consument . Wat een heerlijke vervloeking voor je banksaldo is dat verzamel-gen toch ook . Als ik het niet had gehad, had het mij bakken met centen gescheeld!