De kavellijst voor de veiling van volgende week zaterdag is weer compleet. Er worden weer 201 spellen aangeboden tegen over het algemeen leuke prijzen (al praten we hier natuurlijk over een minimale inzet).
De totale lijst is te vinden op: Kavellijst Ducosim.
Zijn er hier nog leden die spellen aanbieden en zo ja welke spellen? Zijn er nog interessante spellen bij? En van welk spel verwachten jullie de hoogste opbrengst?
Kavellijst veiling Ducosim 26 februari
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Kavellijst veiling Ducosim 26 februari
Antiquity van Splotter zal de 100 euro hobbel vermoedelijk nemen. Civ & de western map, Elfengold en Fellowship of the Rings zijn ook prijzige collector's items. Daarnaast staan er veel interessante Avalon Hill oudjes op de lijst.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Erwin heeft ze er al behoorlijk tussenuit gepikt inderdaad. Ik heb zo'n vermoeden dat ik me niet zal mengen in het bieden op die genoemde titels. Er staan wel een hoop titels tussen waarbij ik het wil gaan wagen. Van tevoren zal ik wel een persoonlijk maximum bedrag vaststellen, anders weet ik het wel weer...

-
Dierik
- Erelid
Op de vorige editie vond ik de prijzen waarvoor de prijzen uiteindelijk weggingen zeker niet overdreven hoog, dus ik zal zeker een poging wagen bij een aantal spellen.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik denk dat het een persoonlijke keus is wat je wil hebben.Seabie schreef:Erwin heeft ze er al behoorlijk tussenuit gepikt inderdaad.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Van mij zul je geen last hebben. Ik heb niets ontdekt waarop ik wil bieden.Seabie schreef:Erwin heeft ze er al behoorlijk tussenuit gepikt inderdaad. Ik heb zo'n vermoeden dat ik me niet zal mengen in het bieden op die genoemde titels. Er staan wel een hoop titels tussen waarbij ik het wil gaan wagen. Van tevoren zal ik wel een persoonlijk maximum bedrag vaststellen, anders weet ik het wel weer...
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Ik bedoelde er vooral mee dat Erwin de titels er al uit had gepikt die waarschijnlijk veel geld op zullen gaan leveren. Die titels zijn te duur voor mij en ik zal er dan ook niet mee naar huis gaan, ik heb mijn aandacht eerder op andere titels gevestigd. Of het moet gebeuren dat Antiquity op 30 euro blijft hangen of zo.NielsZW schreef:Ik denk dat het een persoonlijke keus is wat je wil hebben.Seabie schreef:Erwin heeft ze er al behoorlijk tussenuit gepikt inderdaad.