3D Catan

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gretz
Jakkiebak!

Bericht door Gretz »

Hoewel ik 3D er heel mooi vond uitzien op het spellenspektakel, zal ik het nooit kopen. Het mooie vind ik juist dat een spel er helemaal niet zo echt hoeft uit te zien, maar toch heel leuk kan zijn. Ik bedoel daarmee: Catan is net zo leuk met versleten tegels en kaartjes dan met een gloednieuw 3D spel van 200 of 300 euro. Dat doet niets aan het spelprincipe af.

En ik hoef van spellen zoals kolonisten of carcassonne ook niet echt álles te hebben, het spel zal er met een paar nieuwe dingen of tegeltjes niet gelijk anders op worden. Maar oke, als je het geld er voor hebt, dan valt het allemaal goed te begrijpen. :P

Labels:
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Duiker »

IK GA WAT VAKER OFFLINE ZIJN!!!!

IK KRIJG 3D CATAN VOOR DE KERST!!!!

sorry voor de hoofdletters maar ik ben heel erg blij.

Voor mun goede prestaties op school de laatste tijd (valt best wel mee, weten hun veul, af en toe een paar puntjes smokkelen, 7 klinkt beter dan 6,9 enzo) krijg ik 3d catan!!! besteld bij bol.com, vrijdag binnen, zondag van onder de boom!!

:D :D

wat dit voor jullie betekend? nou dat ik veel vaker offline ben natuurlijk!! :twisted:
Gretz
Jakkiebak!

Bericht door Gretz »

@ Duikertje: Hoewel jouw schoolleven en wat je allemaal niet op je computer doet best interessant kan zijn :wink: , zal nou niet iedereen het de bedoeling van dit forum vinden om over allerlei privé-dingen te praten. Anders zou iedereen wel over dit soort dingen beginnen... Ik doe dus dus ook niet (zie het nut ervan niet in).

Maar goed, echt leuk voor je dat je 3D Catan krijgt. :D Heb je dan al de reguliere versies van KvC of heb je nu nog alleen je zelfgemaakte Kolonistenspel?
En als je spelers zoekt: ik heb 3D altijd ook eens willen spelen ... Het was toch zo moeilijk voor je om uberhaupt al 1 medespeler te vinden? :wink:

Ik hoop dat ik rond de kerst eindelijk Candamir krijg :) , want dat lijkt me een erg leuk spel (en je kunt het ook nog eens met z'n tweeën spelen, als dat nodig is :P ).
Duiker
Gouverneur
Contacteer:

Bericht door Duiker »

Candamir heb ik al, ik heb 2x basisspel, 2x zeevaarders, 3d catan, das buch, en de kolonien, het kaartspel, 7 uitbreidingen en mijn eigen uitbreiding stadhuizen en kerken. Ook heb ik in de zomer van 2004 zelf 3d catan gemaakt van karton en wattenstaafjes als straten, was wel grappig, maar dat heb ik weggegooid want het was niet mooi genoeg. En als je wilt komen spelen ben je van harte welkom hoor. Vanf de kerst heb ik hem dus.
Ponto
Jakkiebak!

Bericht door Ponto »

[quote="Duikertje"]Candamir heb ik al, ik heb 2x basisspel, 2x zeevaarders, 3d catan, [quote]

Die heb je dus nog niet :wink:
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Duikertje schreef:IK GA WAT VAKER OFFLINE ZIJN!!!!
Yiiiiiiiihaaaaaa!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nah, ik vind het wel leuk voor je dat je je zo fel begeerde cadeau krijgt. Oprecht veel plezier ermee gewenst en vanaf nu ga ik je niet meer in de haren vliegen, danwel laat mezelf niet meer op de kast jagen.
Gretz
Jakkiebak!

Bericht door Gretz »

Tsaar, stel jezelf ook even voor (hier), dan weten we ook wie jij bent. :P
Duiker
Gouverneur
Contacteer:

Bericht door Duiker »

had ik al op de eerste bladzijde gedaan 8)

van catan heb ik dus ales behalve de historische scenaio's (een alleen met 4 en 6 spelers te spelen), ruimtevaarders (te abstract), en natuurlijk de 5-6 spelers uitbreidingen (wat moet ik hier nu weer mee???)
en 3d catan verdwijnt dus van dat lijstje :D
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Gretz schreef:Tsaar, stel jezelf ook even voor (hier), dan weten we ook wie jij bent. :P
Op aanvraag gedaan, met nadruk op het ter zake doende.
Peter the player
Sojaboon

Bericht door Peter the player »

Duikertje schreef:IK GA WAT VAKER OFFLINE ZIJN!!!!

IK KRIJG 3D CATAN VOOR DE KERST!!!!

sorry voor de hoofdletters maar ik ben heel erg blij.

Voor mun goede prestaties op school de laatste tijd (valt best wel mee, weten hun veul, af en toe een paar puntjes smokkelen, 7 klinkt beter dan 6,9 enzo) krijg ik 3d catan!!! besteld bij bol.com, vrijdag binnen, zondag van onder de boom!!

:D :D

wat dit voor jullie betekend? nou dat ik veel vaker offline ben natuurlijk!! :twisted:
Nou, veel succes ermee
Life is not a game
Duiker
Gouverneur
Contacteer:

Bericht door Duiker »

heb het al zeker 8 keer gespeeld :lol:
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

Duikertje schreef:heb het al zeker 8 keer gespeeld :lol:
En is die al versleten. :wink:

Toch heeft mijn Catan 3D nog niet 8 keer op tafel gestaan. Ik speel hem alleen met speciale gasten e.d.

Voor de meeste potjes Catan komt toch de gewone versie met eventuele uitbreidingen op tafel.
Duiker
Gouverneur
Contacteer:

Bericht door Duiker »

alles nog in perfecte staat 8)

alleen al toen ik hem kreeg mist er een boompje op een der graanvelden, maar das nie zo erg
Emus
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Kwak!

Bericht door Emus »

Duikertje schreef:alles nog in perfecte staat 8)

alleen al toen ik hem kreeg mist er een boompje op een der graanvelden, maar das nie zo erg
Gezien het geld dat e voor neergelegd is, zou ik hier toch even over gan klagen bij 999...

Voor dat bedrag mag je toch wel een gaaf spel verwachten, lijkt me...
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

Hier ben ik het toch helemaal met Emus eens.

Bij het openen van mijn Catan 3D was het stokje van een ridder zo klein, dat zijn vlaggetje er niet op geplaatst kon worden.

Ik meteen een mailtje naar 999games gestuurd en de volgende week had ik gewoon een nieuwe ridder in de bus.

Een collectors-editie hoor je toch helemaal compleet en in perfecte staat te hebben... :P
Plaats reactie