Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
_flea_ schreef:Is dit in NL ook ergens te koop of moet je per se een abo afsluiten?
Enkel te verkrijgen met abonnement, in Duitse of Engelse versie. Bestellen kan je op de webstek van Spielbox. Indien je nog twijfelt kan je starten met een 'Schnupper-Abo', test-abonnement.
Zeker proberen, je zal er geen spijt van hebben.
Ik heb het lijstje eerder deze week ook op hun site ingevuld (Voor een proefabonnement in het Engels wel te verstaan, ook al blijf ik wel lid... ik blijf Nederlander ).
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de eerste uitgave bij mij op de mat ligt?
Duiste versie komt meestal een dag of 5 later in Nederland aan. Dat zal zo met de aankondiging van de engelse versie ook wel zo zijn. Die van mij verwacht ik vandaag of morgen toch zeker wel in de bus.
Magno schreef:Ik heb het lijstje eerder deze week ook op hun site ingevuld (Voor een proefabonnement in het Engels wel te verstaan, ook al blijf ik wel lid... ik blijf Nederlander ).
Ben je zeker dat je een proefabonnement in het Engels kunt nemen?
Ik ben namelijk eens gaan kijken op de site en bij "spielbox test subscription" staat "This is only available for the German edition".