Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
De foto is gedateerd. Er zijn inmiddels drie "Spiel" events verstreken. Inmiddels verhuisd en staan deze kasten (+ drie andere) op één van de slaapkamers.
Ja en ik ga echt binnenkort ruimen!
Ja Jorrit het is eigenlijk te veel. Dus ik ga ook echt mijn verzameling nog eens kritisch doorlopen. Het nadeel van (te) veel spellen is dat je goede/leuke spellen te weinig speelt omdat er altijd wel weer een nieuw spel naar je ligt te lonken. Het is toch zonde om een spel maar een enkel keer te spelen om deze vervolgens terug in de kast te leggen omdat er nog zo veel meer gespeeld moet worden. Misschien maar eens vragen hoe anderen hier mee omspringen.
Dat idee (telkens een nieuw aanlokkelijk spel terwijl je andere nog te weinig speelt..) komt mij ook bekent voor.. al zit ik nog maar op zo'n 60 spellen..
Als tipgever van deze gouden tip wil ik best wat spellen van je onderbrengen hoor..
Regelen we wel iets met bezoek uren zodat je geen heimwee krijgt
Hahaha, graag gedaan hoor! Mijn moeder is trouwens echt wel oke - vraag maar aan P.T.; die schijnt haar te kennen - dus als je daar mee vergeleken wordt...