Tnx alvsast
carcassonne.nl
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Appelhoofdje
- PIONier
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dit klopt niet, maar de server is gehackt, deze sites staan op dezelfde server. Er zijn nu ook problemen met de database, dus afwachtenAppelhoofdje schreef:Klopt het dat je je bij Carcassonne en Wannagame moet inloggen via Confixx? Zo niet, dan hoor ik het graag, want dan log ik me niet in natuurlijk....
Tnx alvsast
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik moet toegeven dat dit spel inderdaad veel meer in zich heeft dan je in eerste instantie verwacht. De uitbreidingen zijn leuk en geven een nieuwe twist terwijl de basis heel eenvoudig blijft. Ik denk dat dit een mooie inleiding is voor een heleboel nieuwe spelfans. Daarnaast is de site die hierboven genoemd wordt echt de moeite waard voor mensen die van dit spel houden en een echte aanvulling hiervoor.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Kan ook niet op het forum komen jammer dat de online mode er niet is had het graag even geprobeerd. Misschien later deze week.unborn chikken voice schreef:De site doet het ondertussen alweer alleen kan ik niet op het forum komen. Hebben meer mensen dat? Verder is het nieuwste nieuws nu van februari in plaats van augustus, maar ja, dat nieuws is ook niet het belangrijkste van de site.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
syroit
- Phoenix
Ik vermoed dat ze een back-up van februari hebben opstaan vandaar.unborn chikken voice schreef:De site doet het ondertussen alweer alleen kan ik niet op het forum komen. Hebben meer mensen dat? Verder is het nieuwste nieuws nu van februari in plaats van augustus, maar ja, dat nieuws is ook niet het belangrijkste van de site.
Ik heb een directe link naar het forum ooit gemaakt en daar zijn ze met test bezig. Ik vermoed dat we allen opnieuw moeten inloggen/aanmelden.
Ik denk dat we best nog ff wachten
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
Je bedoelt ook dat alle posts weg zijn en dat je rank weg is en dat soort zaken? En wat is er allemaal 'beschadigd' bij Toulouse?
Kan ik me nu ook al weer registreren? Of is het nu alleen nog maar een test iets? Ik zag dat het mogelijk was maar ik bedoel of dat ook de bedoeling is aangezien ik alleen maar test zag staan.
(wat een vragen allemaal)
Kan ik me nu ook al weer registreren? Of is het nu alleen nog maar een test iets? Ik zag dat het mogelijk was maar ik bedoel of dat ook de bedoeling is aangezien ik alleen maar test zag staan.
(wat een vragen allemaal)
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
-
syroit
- Phoenix
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
Het forum is er onderhand ook weer, ik las dat wannagame helemaal weg is. Gelukkig was er nog een back up van 25 augustus maar alle posts daarna zijn weg, scheelt mij uiteindelijk maar 24 posts en zoveel heftige discussies zijn er daarna ook niet meer geweest dus hebben we niet veel schade geleden denk ik. Alleen zie ik wel overal van die rode kruisjes (hier heb ik een keer reactie op gehad toen ik dit zei) in witte vierkantjes.
Verder doet het online spelen het nog niet.
Verder doet het online spelen het nog niet.
-
Linda
- Locomotief
-
krusbei
- Sojaboon
Ik vond het al zo rustig, maar hier is iedereen dus.... Carcassonne.nl krijgt langzaam maar zeker weer vorm. Yep en Axe zijn erg hard aan het werk geweest. Met een beetje geduld is binnenkort alles weer online. Het forum doet het in ieder geval weer, dus de Weerwolven kunnen weer wakker worden geschud.
Maak gebruik van de mogelijkheden die je tegenstander je biedt!
-
AxeCrazy
- Joker
-
syroit
- Phoenix
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
Reeds gefixt. Alleen is wel al de ranking weg, maar dat is te begrijpen, we beginnen deze maand gewoon weer opnieuw.syroit schreef:Hij is terug volledig online, uitgezonderd Toulouse, het online spel, doet het nog niet, maar er wordt aan gewerkt.