Volgende spellen mogen (of zelfs moeten) de deur uit.
Plaats en geld voor andere...
Afhalen kan in Haasrode of Kessel Lo net achter het station van Leuven.
Eventueel te Peutie
Ook versturen via de post/kiala is een mogelijkheid
Cleopatra en het genootschap der architekten. In folie; 20 euro
Tombouctou van Queens: 3 keer gespeeld: 13 euro
De veilingmeesters van Amsterdam in folie 13 euro
Langfinger: 5
La parade du dragon van Reiner Knizia: 6 euro
Bijgevoegd op 16/05
Gipf: (verkocht)
Mikado 4: 8 euro
Shanghaien 7 euro
Stuur maar een Pb-tje en doe eventueel een ruilvoorstel of een bod
Deze mogen/moeten de deur uit
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Joverowa
- Caballero
Deze mogen/moeten de deur uit
Laatst gewijzigd door Joverowa op do 19 mei 2011, 07:53, 5 keer totaal gewijzigd.
derodehazen.be

-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Deze mogen/moeten de deur uit
Joverowa schreef:Long Shot: 2 keer gespeeld: 30 euro (dit spel zie ik met spijt uit mijn collectie gaan.....)
Reden?

-
Joverowa
- Caballero
Eigenlijk 2 redenen:Seabie schreef:Joverowa schreef:Long Shot: 2 keer gespeeld: 30 euro (dit spel zie ik met spijt uit mijn collectie gaan.....)
![]()
Reden?
Enerzijds: De keren dat we het gespeeld hebben met mijn vrouw (zowel met mijn exemplaar als van de club) waren het spellen dat "niet vooruit gingen". Ze gaven dus geen duidelijk beeld van hoe leuk het spel kan zijn. Mijn vrouw vind het dus niets en wil het niet meer spelen. En ze heeft een sterk karakter Verdikke!!
Anderzijds: Ikzelf ben nogal, hoe zal ik het zeggen, een neuroot met ADHD? Ik sta om de zoveel tijd voor mijn kast en spellen die een tijd niet meer zijn gespeeld of niet meer zullen gespeeld worden (zoals LS: mijn vrouw wil niet meer EN het is voor meedere spelers) moeten er onheroepelijk uit. Soms zeggen mensen als ik spellen verkoop/ruil: Alle, Jos ge gaat dat toch niet wegdoen, zo een goed spel..... maar ik kan het niet helpen
Zo gingen El Grande, Race for the galaxy,.. al de deur uit nog geen jaar na aankoop ervan
Ik zal dus nooit een grote verzameling hebben!!
Ik kan best begrijpen dat jullie nu denken dat ik maar uit mijn nek aan het lullen ben, maar geloof me: als ik soms voor mijn kast sta doet mijn vrouw de deur ervan voor mijn neus dicht om me tegen te houden er teveel van de hand te doen.
Al zou ik die Keltis (met uitbreiding) er nog uit moeten krijgen maar dan slaap ik waarschijnlijk op de bank
Maar dit is wel de eerste keer dat ik een spel met pijn in het hart zal zien vertrekken. Ik heb wel vele leuke momenten beleeft aan dit spel. Waaronder mijn leukste spelmoment sinds ik ben begonnen met spelen. Verdorie, een race van 2 uur en nog winnen ook!!! Met een paard dat nog aan de start stond als de anderen al op de helft zat!
Nog nooit zoveel van mijne stoel gekomen om te dobbelen!!
Ik heb nu wel geluk dat mensen in mijn nabije kring dit spel ook hebben dus ik kan daar nog eens krachtvoer gaan geven aan mijn toverknol...
derodehazen.be

-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
PB gestuurd
-
Joverowa
- Caballero
Verkochte/geruilde spellen verwijderd
Overgebleven spellen in prijs verlaagd
3 spellen bijgevoegd
Overgebleven spellen in prijs verlaagd
3 spellen bijgevoegd
derodehazen.be

-
Joverowa
- Caballero
Na een vraag over een eventuele verzending toch maar mijn draadje aangepast om te verduidelijken. Natuurlijk is versturen ook een mogelijkheid!!
derodehazen.be