Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Zo, 999- games heeft een me gematst met de inkoop van Kolonisten Kaartspel + uitbreidingen. Daarom hebben we nu twee aanbiedingen:
- Het kolonisten van Catan Kaartspel + 2 gratis uitbreidingen (Keuze uit Politiek & Intrige; Barbaren & Handelsheren; Handel & Wandel; Wetenschap & Vooruitgang; Ridders & Kooplieden)
- Of 3 uitbreidingen voor de prijs van 2 (€7,99 per stuk).
Sebastiaan schreef:
Ga eens los met een rekenmachine zou ik zeggen
Ik had het geinterpreteerd als 3 * €7,99 per stuk, maar ik kan me voorstellen dat anderen het lezen als €7,99 per stuk als normale prijs. Dan wordt 3 voor de prijs van 2 dus maar €15,98. Toch denk ik dat mijn eerste indruk van 3*€7,99 de juiste is
Sebastiaan schreef:
Ga eens los met een rekenmachine zou ik zeggen
Het is dus niet zozeer dat we niet kunnen rekenen, maar de vraag is hoe jou zin te interpreteren
... UH, ik ben in de war:
3 halen 2 betalen...
3 voor de prijs van 2...
Prijs per stuk €7,99
Wat valt daar verkeerd aan te interpreteren? Help mij begrijpen.
16 Feet Pauly schreef:Zeker is dat scherp, die prijzen zijn scherper dan jullie .
Eens kijken wanneer die verjaardagen ook weer zijn van die luitjes met dit spel in hun bezit. Je stuurt zeker niet op of wel?
Jawel hoor, het postkantoor zit om de hoek, dus ik breng het er zo heen. Ik moet eens kijken of ik het in een envelop kan krijgen, maar in het ergste geval zijn de verzendkosten €5 via pakketpost.