Nieuw spellenmagazine
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Ik heb het blad Card & Board Magazine ook maar eens gekocht. Had totaal geen moeite het te vinden, de lokale tijdschriftenwinkel had het staan. Ook kwam ik het bij de Dirk vd Broek nog tegen.
De inhoud vind ik wel aardig. Van de 50 pagina's gaan er zo'n 17 over bordspellen. Daarnaast staat er veel in over Cardgames als Magic en Pokemon. Ook ontbreekt de poster??? niet en staat er ook in dit blad tips over boeken en films. Wat is dat toch met veel tijdschriften tegenwoordig? Overal staan wel tips voor boeken en films in. In het geval van dit blad vind ik dat echt zonde van de ruimte. Liever zou ik wat meer over bordspellen willen zien (maar wie niet eigenlijk
).
De kwaliteit van de artikelen vind ik lang niet slecht, zowel de pluspunten als de minpunten van een spel komen aan bod en de artikelen lezen lekker weg. Toch staan her en der toch een paar storende fouten in. Zo zou er volgens het vorige nummer een review van De ongetemde stad in dit nummer staan. En in het volgende nummer één van Peurte Rico. Vreemd zulke fouten.
Al met al heb ik het met plezier gelezen en ga ik het de komende tijd zeker in de gaten houden. Hopelijk groeit het uit naar een soort van Nederlandse Spielbox.
De inhoud vind ik wel aardig. Van de 50 pagina's gaan er zo'n 17 over bordspellen. Daarnaast staat er veel in over Cardgames als Magic en Pokemon. Ook ontbreekt de poster??? niet en staat er ook in dit blad tips over boeken en films. Wat is dat toch met veel tijdschriften tegenwoordig? Overal staan wel tips voor boeken en films in. In het geval van dit blad vind ik dat echt zonde van de ruimte. Liever zou ik wat meer over bordspellen willen zien (maar wie niet eigenlijk
De kwaliteit van de artikelen vind ik lang niet slecht, zowel de pluspunten als de minpunten van een spel komen aan bod en de artikelen lezen lekker weg. Toch staan her en der toch een paar storende fouten in. Zo zou er volgens het vorige nummer een review van De ongetemde stad in dit nummer staan. En in het volgende nummer één van Peurte Rico. Vreemd zulke fouten.
Al met al heb ik het met plezier gelezen en ga ik het de komende tijd zeker in de gaten houden. Hopelijk groeit het uit naar een soort van Nederlandse Spielbox.
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
-
Bart
- Beheerder
Meestal valt 'een te kleine markt' samen met 'te weinig adverteerders'.Erwin schreef:Andere optie: te weinig adverteerders.
Ik vermoed dat de uitgevers wel wat langer hadden geprobeerd als ze hoop hadden op een ruimere verkoop. Adverteerders hebben de neiging om de potentiële kopers te volgen.
Maar uiteindelijk doet het er niet toe. Het is spijtig dat dit initiatief niet heeft kunnen groeien. Nu zijn we aangewezen op Duitse en Engelse literatuur.
Gelukkig zijn er wel nog (zeer) goede Nederlandstalige spelwebsites.
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Ik ben het met Bart eens, er zijn genoeg leuke en informatief zeer goede Nederlandse websites op spellengebied te vinden. Toch vind ik het jammer dat het blad ophoudt te bestaan. Het wist mij wel te boeien en een papieren artikel vind ik toch iets prettiger om te lezen dan een digitale variant.
Ben alleen wel blij dat ik nog geen abonnement genomen had. Daar zat ik namelijk sterk over na te denken.
Ben alleen wel blij dat ik nog geen abonnement genomen had. Daar zat ik namelijk sterk over na te denken.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Dat wordt dat toch een kleine laptop of palmtop!AnpuAnubis schreef:Leest alleen moeilijk op de wc !Bart schreef:Gelukkig zijn er wel nog (zeer) goede Nederlandstalige spelwebsites.Erwin schreef:Andere optie: te weinig adverteerders.
Ook is het leuk om inm bed nog effe wat te lezen voor het slapen gaan, mar om nou mijn desktop mee te nemen.....
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Bart
- Beheerder