Spellenwinkel Brussel

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
grunnboy
Bronzen Meeple

Spellenwinkel Brussel

Bericht door grunnboy »

Wie kent een leuke spellenwinkel in Brussel. Eind mei ga ik daar naar toe en als er ergens een leuke spellenwinkel is, moet ik daar uiteraard een bezoekje aan brengen.

Alvast bedankt voor jullie reacties
Afbeelding

Labels:
Kwebie
Fabrieksmanager

Re: Spellenwinkel Brussel

Bericht door Kwebie »

Op koopjesjacht!
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

grunnboy schreef:Wie kent een leuke spellenwinkel in Brussel. Eind mei ga ik daar naar toe en als er ergens een leuke spellenwinkel is, moet ik daar uiteraard een bezoekje aan brengen.

Alvast bedankt voor jullie reacties
Vlak aan de grote markt heb je een speelgoedwinkel The Grasshopper. Op de bovenverdieping heb je reeks bord- en kaartspellen. Van Haba hebben ze ook een aantal spellen. De winkel zit met zijn prijzen niet echt laag, maar is ook niet overdreven duur.

Verder ben ik ook al eens in Wonderland (Rue des Chartreux 23) geweest. Daar vond ik de keuze ook niet zo groot. Het merendeel is franstalig dacht ik.
Afbeelding
lvandenbrande
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Diplomaat
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door lvandenbrande »

Veel Nederlandstalig zul je in Brussel niet vinden.

Indien je graag Warhammer - miniatures ziet moet je zeker eens langsgaan bij Games Workshop - Lombardstr.10 reeds het uitstelraam is tof. Fan van collectible components card games (o.a. Magic) een hele toog vol bij Super Dragon Toys - Sint-Katelijnestraat 6 (nabij Wonderland) waar ook veel Manga's & figuren te koop staan. Fan van allerlei figuren : winkel in de Zuidstraat maar ik weet niet of er ook spellen zijn, nooit binnen geweest.

Daarbuiten zijn er de ketens De Banier - Kolenmarkt, Bart Schmit - Grasmarkt (tegenover Grasshopper), d'er zit ook een grote winkel in de nieuwe galerij Anspach maar weet niet juist welke.

Meer buiten het centrum zijn er speelgoedwinkels met spellen aanbod Kinkajou - Hoogstrraat 340 (Hallepoort), Chouchou - Louizagalerij, La grande récré - Louizagalerij en nabij Koekelberg Sajou - Van Overbekelaan 26A.

Puur spellenwinkels zijn er franstalige meer in het zuiden van Brussel Dédale - Gerardstraat 138-140 (Jubelpark), L'Antre Jeux - Kroonlaan 357 (Etterbeek) en Les Chroniques Ludiques - Vanderkinderestraat 236. Deze laatste zoals Wonderland met tafels om te spelen.

Veel plezier in Brussel

Luc