Carcassonnebox
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
mmniet
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Meneer de president
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Carcassonnebox
Wie heeft er toevallig nog een carcassonnebox, je weet wel, zo een mooie houten kist waar alles in past. officieeel kanaal is gestopt met de verkoop helaas
.
-
kluistertijd
- Matroos
Re: Carcassonnebox
Wij hebben er van de week toevallig nog een paar op de kop weten te tikken! We bieden ze aan voor EUR 39,50. Ik heb ze nog niet op de onze site gezet, maar mocht je geïnteresseerd zijn, dan kan je het beste even een mailtje sturen naar info@goedkopegezelschapsspellen.nl.
We hebben er echt maar een paar, De eersten zijn al verkocht en op is echt op.....
We hebben er echt maar een paar, De eersten zijn al verkocht en op is echt op.....
-
mmniet
- Grote Dienaar
Gemaild, reactie gekregen, geld overgemaakt en nu maar wachten
.
Waar dit forum wel niet handig voor is! Alvast bedankt!
Waar dit forum wel niet handig voor is! Alvast bedankt!
-
kluistertijd
- Matroos
De box is op de rug van de postduif gebonden en onderweg. Van de week kan je hem verwachten. Traceringscode van de postduif ligt in je mailbox.
Om dit topic even compleet te maken: de box staat inmiddels op onze site.
http://www.goedkopegezelschapsspellen.n ... sonne-box/
Ik was zelf persoonlijk ook al heel lang op zoek naar deze box, dus ben blij dat er zelf ook een heb nu
:)
Ik was zelf persoonlijk ook al heel lang op zoek naar deze box, dus ben blij dat er zelf ook een heb nu
-
mmniet
- Grote Dienaar
zielig voor de postduifkluistertijd schreef:De box is op de rug van de postduif gebonden en onderweg. Van de week kan je hem verwachten. Traceringscode van de postduif ligt in je mailbox.
Ik was zelf persoonlijk ook al heel lang op zoek naar deze box, dus ben blij dat er zelf ook een heb nu:)
-
mmniet
- Grote Dienaar
Doos is in perfecte staat binnen gekomen!
Case closed!
edit: review geplaatst op trustpilot.nl
Case closed!
edit: review geplaatst op trustpilot.nl
-
kluistertijd
- Matroos
We krijgen nog steeds heel veel mailtjes over deze box. Inmiddels zijn de boxen allang uitverkocht (als bekende warme broodjes over de digitale toonbank gegaan).
U kunt ons nog wel mailen. Dan zetten wij u op de lijst erbij met adressen van geïnteresseerden. Als we de boxen ooit weer tegenkomen, zijn deze mensen de eerste die dat horen.
Groetjes!
U kunt ons nog wel mailen. Dan zetten wij u op de lijst erbij met adressen van geïnteresseerden. Als we de boxen ooit weer tegenkomen, zijn deze mensen de eerste die dat horen.
Groetjes!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Is er al nieuws over de Carcassonneboxen? Mijn collectie Carcassonne begint aardig compleet te raken en ik zou het graag eens goed op gaan bergen in plaats van alles maar lukraak in de Big Box te stoppen. Hopelijk kan iemand me wat info geven
?
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Als je CCS echt compleet is, met alle kleine extra (buitenlandse) uitbreidingen erop en eraan, en jou kennende is dat zo, of bijna, dan gaat dat in geen enkele officiële carcassonnebox passen.
Als je alles in 1 box wilt hebben zou je bij een bouwmarkt in de buurt naar een geschikte oplossing moeten zoeken.
Zoiets?

Als je alles in 1 box wilt hebben zou je bij een bouwmarkt in de buurt naar een geschikte oplossing moeten zoeken.
Zoiets?
Everybody has the right to play...
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Haha, zit wel sterk in die richting ja op een paar lastig verkrijgbare buitenlandse uitbreidingen naBridget schreef:Als je CCS echt compleet is, met alle kleine extra (buitenlandse) uitbreidingen erop en eraan, en jou kennende is dat zo, of bijna, dan gaat dat in geen enkele officiële carcassonnebox passen.
Zoiets?
-
marman
- Rooster Booster
Ik heb het geluk gehad om de blauwe Carcassonnebox (wel iets beschadigd/krasjes erop) op MP te vinden.
Samen met o.a. Carcassonne Almanach met 'Die Katharer' nog in folie!! Daar ben ik volgens mij nog het meest gelukkig mee.
En een hoop andere officiële en onofficiële uitbreidingen.
Maar ik heb het idee dat met alle laatste uitbreidingen erbij (inclusief de 6 mini's) het nog allemaal niet gaat passen in deze box. Of ik moet op de plek van de toren zelf wat vakjes gaan maken, binnenkort maar eens gaan puzzelen of het past. Dus misschien is zelf maken niet eens zo'n gek idee
Samen met o.a. Carcassonne Almanach met 'Die Katharer' nog in folie!! Daar ben ik volgens mij nog het meest gelukkig mee.
En een hoop andere officiële en onofficiële uitbreidingen.
Maar ik heb het idee dat met alle laatste uitbreidingen erbij (inclusief de 6 mini's) het nog allemaal niet gaat passen in deze box. Of ik moet op de plek van de toren zelf wat vakjes gaan maken, binnenkort maar eens gaan puzzelen of het past. Dus misschien is zelf maken niet eens zo'n gek idee
-
mezzin
- Professor Pimpel
Ik ben zelf ook opzoek naar een mooie box voor Carcassonne. Ik heb nu een basis game box waar ik de big box in gestopt heb omdat de big box extreem groot is. Alles past prima in een Carcassonne box met tuckboxes. Alleen is niet ideaal had nog gekeken in de bouwmarkt voor een mooie opberg box alleen die was er wel alleen ging de score board er weer niet in. Heb nog even gekeken naar een ArtBin box maar die kan je dus niet kopen in nederland ook een mooie oplossing alleen voor 30-40 euro + shipping was het niet een goed idee.
Maar ik vond dit op ebay het is wel duur maar ziet er wel erg goed uit
(rond de 70 dollar alleen de shipping is a bit of a deal killer je zit rond de 50 dollar + 25 dollar import fees)
http://www.ebay.com/itm/Wood-Box-Hold-Y ... 3cd7e32918

Maar de carcassonne box is ook very nice en een heel stuk goedkoper.
Maar misschien is het een idee om te kijken hoe we makkelijk in Nederland een goede Carcassonne oplossing kunnen samen stellen met de juiste boxen ipv de recepten van US sites proberen te vinden hier wat erg lastig is.
Het zal ook voor mij niet lang meer duren voordat het niet meer past in mijn normale carcassonne box.
Maar ik vond dit op ebay het is wel duur maar ziet er wel erg goed uit
http://www.ebay.com/itm/Wood-Box-Hold-Y ... 3cd7e32918

Maar de carcassonne box is ook very nice en een heel stuk goedkoper.
Maar misschien is het een idee om te kijken hoe we makkelijk in Nederland een goede Carcassonne oplossing kunnen samen stellen met de juiste boxen ipv de recepten van US sites proberen te vinden hier wat erg lastig is.
Het zal ook voor mij niet lang meer duren voordat het niet meer past in mijn normale carcassonne box.