999 Games Outlet Sale
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
missiloon
- Munchkin
Re: 999 Games Outlet Sale
Dat zou best maf zijn, wij zouden toch bij uitstek de doelgroep moeten zijn, al denk ik dat vele van ons de spellen die ze willen al in de kast hebben staan van het oude assortiment van 999 gamesJorrit schreef:Niemand hier is dus bij de outlet sale geweest?
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ben wel bij de sale geweest; 't was druk als altijd om 10 uur. Gevonden wat ik zocht (een verdwaalde Goa) en voor mijn vriendin een échte winkeldochter (Kamisado). Toen ik op een gegeven moment iemand met een open Stenen Tijdperk door de hal zag lopen bedacht ik wat een rund ik was geweest door die stapels niet beter te doorzoeken. Overigens gaan de oude Phalanxen nu eindelijk ook tegen lage prijzen weg.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Dat dacht ik ookNielsZW schreef:Is dat niet de exact zelfde foto als vorig jaar? Ik ben vorig jaar geweest . Zonder spel vertrokken en het was ook niet druk. Dus ik heb mijn twijffels!
-
Mistharfare
- Website beheerder
Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Zelf ook niets van gezien. Volgens mij gaan winkeliers er ook heen om goedkoop een hoop in te slaan. Dus wellicht dat we het de komende dagen gaan merken.Misth schreef:Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
-
cymric
- Wu Feng
Nee. Dat opkopen is slechts één of twee keer, in de begindagen, gebeurd; daarna niet meer. Het is ook niet handig, want courante spellen worden niet of nauwelijks met korting verkocht: de prijzen zijn eindgebruikersprijzen die op niveau van een webshop liggen. (999 Games maakt hier dus vette winst op. Waardom dacht je dat de sales maar door bleven gaan?) En ik kan me niet voorstellen dat een winkelier stapels oude 999 Games-titels ziet en denkt Nu kan ik mijn slag slaan!.Misth schreef:Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Een deel wordt aangeboden aan winkeliers. Andere producten zijn te kleine partijen of niet meer als nieuw te verkopen. Die vette winst valt wel mee, de voorraden worden gewoon afgeschreven. Wat denk je? Dat een doos wat in de winkel €40 kost 999 inkoop 5 euro kost en ze dus vette winst maken als ze hem voor €10 weg knallen? Beetje naïefcymric schreef:Nee. Dat opkopen is slechts één of twee keer, in de begindagen, gebeurd; daarna niet meer. Het is ook niet handig, want courante spellen worden niet of nauwelijks met korting verkocht: de prijzen zijn eindgebruikersprijzen die op niveau van een webshop liggen. (999 Games maakt hier dus vette winst op. Waardom dacht je dat de sales maar door bleven gaan?) En ik kan me niet voorstellen dat een winkelier stapels oude 999 Games-titels ziet en denkt Nu kan ik mijn slag slaan!.Misth schreef:Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
Zo, hoop dat het weer wat duidelijker is allemaal
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
cymric
- Wu Feng
Dat bedoelde ik niet, natuurlijk. Ik doelde op titels moderne als Loyang en Vasco da Gama en nu voor €35 aan het publiek worden aangeboden. 999 Games hoeft totaal geen rekening te houden met de tussenhandel als ze die prijs aan een pallet hangen.Sebastiaan schreef:Een deel wordt aangeboden aan winkeliers. Andere producten zijn te kleine partijen of niet meer als nieuw te verkopen. Die vette winst valt wel mee, de voorraden worden gewoon afgeschreven. Wat denk je? Dat een doos wat in de winkel €40 kost 999 inkoop 5 euro kost en ze dus vette winst maken als ze hem voor €10 weg knallen? Beetje naïef.
-
Sebastiaan
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl
Goed punt.cymric schreef:Dat bedoelde ik niet, natuurlijk. Ik doelde op titels moderne als Loyang en Vasco da Gama en nu voor €35 aan het publiek worden aangeboden. 999 Games hoeft totaal geen rekening te houden met de tussenhandel als ze die prijs aan een pallet hangen.Sebastiaan schreef:Een deel wordt aangeboden aan winkeliers. Andere producten zijn te kleine partijen of niet meer als nieuw te verkopen. Die vette winst valt wel mee, de voorraden worden gewoon afgeschreven. Wat denk je? Dat een doos wat in de winkel €40 kost 999 inkoop 5 euro kost en ze dus vette winst maken als ze hem voor €10 weg knallen? Beetje naïef.
-Spellen worden onderschat :D
www.de-dondersteen.nl
www.de-dondersteen.nl
-
mmniet
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Meneer de president
via de mail in ieder geval een outlet-sale-pakket aanbieding ontvangen voor 25 euro (voor als je niet bij de sale geweest ben). Zaten een aantal spellen in:
- Voor de wind
- Amazone
- Blue Moon + 1 uitbreiding
- Lucky Loop
- Alles of niets
Vond het wel een aardige aanbieding, dus maar aangeschaft
- Voor de wind
- Amazone
- Blue Moon + 1 uitbreiding
- Lucky Loop
- Alles of niets
Vond het wel een aardige aanbieding, dus maar aangeschaft
-
aicirtap
- Critico
Is er ook een mogelijkheid met iemand om het pakket te delen
Ik zou best amazone en voor de wind willen hebben.
Blue moon en alles of niets heb ik namelijk aan.
En lucky loop hoef ik niet
Ik zou best amazone en voor de wind willen hebben.
Blue moon en alles of niets heb ik namelijk aan.
En lucky loop hoef ik niet
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
mmniet
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Meneer de president
misschien kan je de overige spellen iemand cadeau doen met een verjaardag?
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zijn er nog forumgebruikers die op de Outlet Sale interessante koopjes gedaan hebben?
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Hey mensen,
Ik heb het pakket besteld via internet en gewoon netjes betaald, maar heb daarna geen bevestiging gekregen dat ik daadwerkelijk iets besteld heb. Volgens de site krijg je die wel. Hebben jullie die bevestiging wel gekregen?
EDIT: Een kwartier na dit bericht kreeg ik de langverwachte bevestiging.
Ik heb het pakket besteld via internet en gewoon netjes betaald, maar heb daarna geen bevestiging gekregen dat ik daadwerkelijk iets besteld heb. Volgens de site krijg je die wel. Hebben jullie die bevestiging wel gekregen?
EDIT: Een kwartier na dit bericht kreeg ik de langverwachte bevestiging.