999 Games Outlet Sale

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Jorrit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: semiprof

Re: 999 Games Outlet Sale

Bericht door Jorrit »

Niemand hier is dus bij de outlet sale geweest?
Afbeelding

Labels:
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

Jorrit schreef:Niemand hier is dus bij de outlet sale geweest?
Dat zou best maf zijn, wij zouden toch bij uitstek de doelgroep moeten zijn, al denk ik dat vele van ons de spellen die ze willen al in de kast hebben staan van het oude assortiment van 999 games
Afbeelding
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

Ik ben wel bij de sale geweest; 't was druk als altijd om 10 uur. Gevonden wat ik zocht (een verdwaalde Goa) en voor mijn vriendin een échte winkeldochter (Kamisado). Toen ik op een gegeven moment iemand met een open Stenen Tijdperk door de hal zag lopen bedacht ik wat een rund ik was geweest door die stapels niet beter te doorzoeken. Overigens gaan de oude Phalanxen nu eindelijk ook tegen lage prijzen weg.
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

NielsZW schreef:Is dat niet de exact zelfde foto als vorig jaar? Ik ben vorig jaar geweest . Zonder spel vertrokken en het was ook niet druk. Dus ik heb mijn twijffels!
Dat dacht ik ook :lol: Maar is ook hetzelfde gebouw met een aantal mensen ervoor.
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Misth schreef:Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
Zelf ook niets van gezien. Volgens mij gaan winkeliers er ook heen om goedkoop een hoop in te slaan. Dus wellicht dat we het de komende dagen gaan merken.
cymric
Wu Feng

Bericht door cymric »

Misth schreef:Hebben de winkels nog kans gekregen alvorens de Outlet Sale van 999 om partijen op te kopen want heb weinig aanbiedingen gezien bij winkeliers. Iemand?
Nee. Dat opkopen is slechts één of twee keer, in de begindagen, gebeurd; daarna niet meer. Het is ook niet handig, want courante spellen worden niet of nauwelijks met korting verkocht: de prijzen zijn eindgebruikersprijzen die op niveau van een webshop liggen. (999 Games maakt hier dus vette winst op. Waardom dacht je dat de sales maar door bleven gaan?) En ik kan me niet voorstellen dat een winkelier stapels oude 999 Games-titels ziet en denkt Nu kan ik mijn slag slaan!.
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl

Bericht door Sebastiaan »

cymric schreef:
Nee. Dat opkopen is slechts één of twee keer, in de begindagen, gebeurd; daarna niet meer. Het is ook niet handig, want courante spellen worden niet of nauwelijks met korting verkocht: de prijzen zijn eindgebruikersprijzen die op niveau van een webshop liggen. (999 Games maakt hier dus vette winst op. Waardom dacht je dat de sales maar door bleven gaan?) En ik kan me niet voorstellen dat een winkelier stapels oude 999 Games-titels ziet en denkt Nu kan ik mijn slag slaan!.
Een deel wordt aangeboden aan winkeliers. Andere producten zijn te kleine partijen of niet meer als nieuw te verkopen. Die vette winst valt wel mee, de voorraden worden gewoon afgeschreven. Wat denk je? Dat een doos wat in de winkel €40 kost 999 inkoop 5 euro kost en ze dus vette winst maken als ze hem voor €10 weg knallen? Beetje naïef ;). Als er oude spellen worden afgeschoten, zoals destijds Kathedraal staan de winkeliers in de rij omdat het gewoon goede spellen zijn. Zo heb ik nog een stapel 'Ruimtevaarders van Catan' en 'Pinguin' liggen komt wel op en de klant heeft ook een matsprijs. Ook mijn aanbieding (http://www.bordspelmania.eu/winkelstraa ... 19-15.html) is een goed voorbeeld.

Zo, hoop dat het weer wat duidelijker is allemaal :)
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
cymric
Wu Feng

Bericht door cymric »

Sebastiaan schreef:Een deel wordt aangeboden aan winkeliers. Andere producten zijn te kleine partijen of niet meer als nieuw te verkopen. Die vette winst valt wel mee, de voorraden worden gewoon afgeschreven. Wat denk je? Dat een doos wat in de winkel €40 kost 999 inkoop 5 euro kost en ze dus vette winst maken als ze hem voor €10 weg knallen? Beetje naïef ;).
Dat bedoelde ik niet, natuurlijk. Ik doelde op titels moderne als Loyang en Vasco da Gama en nu voor €35 aan het publiek worden aangeboden. 999 Games hoeft totaal geen rekening te houden met de tussenhandel als ze die prijs aan een pallet hangen.
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl

Bericht door Sebastiaan »

cymric schreef:
Sebastiaan schreef:Een deel wordt aangeboden aan winkeliers. Andere producten zijn te kleine partijen of niet meer als nieuw te verkopen. Die vette winst valt wel mee, de voorraden worden gewoon afgeschreven. Wat denk je? Dat een doos wat in de winkel €40 kost 999 inkoop 5 euro kost en ze dus vette winst maken als ze hem voor €10 weg knallen? Beetje naïef ;).
Dat bedoelde ik niet, natuurlijk. Ik doelde op titels moderne als Loyang en Vasco da Gama en nu voor €35 aan het publiek worden aangeboden. 999 Games hoeft totaal geen rekening te houden met de tussenhandel als ze die prijs aan een pallet hangen.
Goed punt.
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
mmniet
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Meneer de president

Bericht door mmniet »

via de mail in ieder geval een outlet-sale-pakket aanbieding ontvangen voor 25 euro (voor als je niet bij de sale geweest ben). Zaten een aantal spellen in:

- Voor de wind
- Amazone
- Blue Moon + 1 uitbreiding
- Lucky Loop
- Alles of niets

Vond het wel een aardige aanbieding, dus maar aangeschaft :)
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Is er ook een mogelijkheid met iemand om het pakket te delen :roll:
Ik zou best amazone en voor de wind willen hebben.
Blue moon en alles of niets heb ik namelijk aan.
En lucky loop hoef ik niet ;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
mmniet
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Meneer de president

Bericht door mmniet »

misschien kan je de overige spellen iemand cadeau doen met een verjaardag?
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Zijn er nog forumgebruikers die op de Outlet Sale interessante koopjes gedaan hebben?
Afbeelding
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Hey mensen,

Ik heb het pakket besteld via internet en gewoon netjes betaald, maar heb daarna geen bevestiging gekregen dat ik daadwerkelijk iets besteld heb. Volgens de site krijg je die wel. Hebben jullie die bevestiging wel gekregen?

EDIT: Een kwartier na dit bericht kreeg ik de langverwachte bevestiging.
Afbeelding