Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Mensen een idee welke plastic hoesjes het beste passen voor dominion kaarten. Ik heb het al eens geprobeerd met : Ultra pro sleeves series
Het probleem met deze hoesjes was dat ze veels te veel ruimte hadden aan de zijkant hierdoor zijn ze niet makkelijk schudbaar wat je nog al veel doet bij dominion.
Zou je misschien foto willen maken om te laten zien hoe dat dan er uit ziet. Zijn de kaarten dan nog steeds goed te schudden als in zitten ze strak in het hoesje.
Zou je misschien foto willen maken om te laten zien hoe dat dan er uit ziet. Zijn de kaarten dan nog steeds goed te schudden als in zitten ze strak in het hoesje.
Helaas heb ik geen goed fototoestel hier. Maar de kaarten zitten goed strak, tot nu toe (wel enkele tientallen potjes mee gespeeld) is er nog geen enkele kaart uitgevallen. Ook gaan de hoesjes niet snel kapot wat bij de ultra pro wel gebeurt(in mijn ervaring).
In Essen ontmoette ik de mensen van Mayday Games. Zij hebben werkelijk alle soorten kaarthoesjes. Op hun site vind je trouwens een overzicht van de maten van hoesjes per spel.
Of ze goedkoper kunnen leveren vanuit de States weet ik echter niet.
Wim G. schreef:Ik bij de voorlaatste Essen, deze hoesjes gekocht, van Swan Panasia. http://www.swanpanasia.com
Vorig jaar op Spiel heb ik bij Swan hoesjes gekocht voor Dixit. En zij hadden inderdaad een zeer uitgebreid assortiment met hoesjes voor verschillende andere spellen.
Piet schreef:In Essen ontmoette ik de mensen van Mayday Games. Zij hebben werkelijk alle soorten kaarthoesjes. Op hun site vind je trouwens een overzicht van de maten van hoesjes per spel.
Of ze goedkoper kunnen leveren vanuit de States weet ik echter niet.
Ik heb zelf ook de hoesjes van Mayday Games. Ze passen goed, al zitten sommige hoesjes wat strak (de productie is blijkbaar niet heel constant). Ik heb ze ruim een jaar geleden op Ebay gekocht. De verkoper zat geloof ik in Engeland.
Ze schudden goed en ik heb er nog nooit problemen meegehad!
Wim G. schreef:Ik bij de voorlaatste Essen, deze hoesjes gekocht, van Swan Panasia. http://www.swanpanasia.com
Ik heb zelf ook 4.000 van deze hoesjes aangeschaft op Spiel. Van de 2 te verkrijgen varianten heb ik de dunnere gekocht. Ze waren behoorlijk betaalbaar en de kaarten passen met de hoesjes nog precies in de originele doos. Ben er tot op heden erg blij mee!