[Android/IOs] Bordspellen voor smartphone
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Re: Bordspellen voor smartphone
Ik vrees van niet, maar ik weet dat niet zeker.
Hier nog wat informatie over iOs bordspellen:
http://www.boardgamegeek.com/blog/164/ios-board-games
-
juiced
- Rooster Booster
bedankt voor de tip.P.T. schreef:Ik vrees van niet, maar ik weet dat niet zeker.
Ticket To Ride op iPad is trouwens top.
Had het spel zelf nog niet gespeeld, maar op iPad toch eens uitgetest en ben er tevreden van. Speelt snel en vlot en zorgt toch voor wat ontspanning in de file zo nu en dan
Edit: op iPad is er bvb ook Viking Lords uit, heeft veel weg van BattleLore en speelt ook nog redelijk vlot.

-
P.T.
- Gouverneur
Ik wil nog een tablet gaan kopen, maar ik twijfel nog altijd wat voor een. Wil eigenlijk een Android, ook al ben ik een ontwikkelaar voor de iPad. Hopelijk zijn er tegen die tijd meer spellen voor Android beschikbaar 
Hier nog een android spel:
Heersers der Woestijn: https://market.android.com/details?id=c ... the_desert
Hier nog een android spel:
Heersers der Woestijn: https://market.android.com/details?id=c ... the_desert
-
P.T.
- Gouverneur
-
judithg27
- Locomotief
[quote= Ticket To Ride op iPad is trouwens top.
Had het spel zelf nog niet gespeeld, maar op iPad toch eens uitgetest en ben er tevreden van. Speelt snel en vlot en zorgt toch voor wat ontspanning in de file zo nu en dan :[/quote]
Ik heb nu ook zo'n week TTR op m'n iPad. Lekker om tussendoor even te spelen. Het speelt inderdaad snel en vlot. Ik speel het regelmatig online.
Had het spel zelf nog niet gespeeld, maar op iPad toch eens uitgetest en ben er tevreden van. Speelt snel en vlot en zorgt toch voor wat ontspanning in de file zo nu en dan :[/quote]
Ik heb nu ook zo'n week TTR op m'n iPad. Lekker om tussendoor even te spelen. Het speelt inderdaad snel en vlot. Ik speel het regelmatig online.
-
juiced
- Rooster Booster
Ik heb nu ook zo'n week TTR op m'n iPad. Lekker om tussendoor even te spelen. Het speelt inderdaad snel en vlot. Ik speel het regelmatig online.judithg27 schreef:[quote= Ticket To Ride op iPad is trouwens top.
Had het spel zelf nog niet gespeeld, maar op iPad toch eens uitgetest en ben er tevreden van. Speelt snel en vlot en zorgt toch voor wat ontspanning in de file zo nu en dan :
Anders moeten we eens een potje tegen elkaar spelen. Mijn game center account is juicedbelgium.

-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
P.T. schreef: Wil eigenlijk een Android, ook al ben ik een ontwikkelaar voor de iPad.
-
P.T.
- Gouverneur
Lach maarJorrit schreef:P.T. schreef: Wil eigenlijk een Android, ook al ben ik een ontwikkelaar voor de iPad.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ok
back on topic..
Tikal is er ook in t digitaal las ik laatst ergens.. weet niet meer zeker of ie er ook voor android was...
Tikal is er ook in t digitaal las ik laatst ergens.. weet niet meer zeker of ie er ook voor android was...
-
judithg27
- Locomotief
Hoi juiced,
Lijkt me leuk om eens potje TTR te spelen. In het gamecentre blijft ie alleen maar laden, en kan ik je dus niet terug vinden. In het actieve deel v/h gamecentre ben ik je nog niet tegen gekomen. Wanneer ben je vaak online?
Lijkt me leuk om eens potje TTR te spelen. In het gamecentre blijft ie alleen maar laden, en kan ik je dus niet terug vinden. In het actieve deel v/h gamecentre ben ik je nog niet tegen gekomen. Wanneer ben je vaak online?
-
judithg27
- Locomotief
Er is al een tijdje een app van het spel tikal, maar helaas nog geen recensies. Iemand hier op het forum die het spel al heeft gedownload?Jorrit schreef:Okback on topic..
-
rober
- Standaard moderator
Bordspellen voor smartphone
Ja. Ik.judithg27 schreef:Er is al een tijdje een app van het spel tikal, maar helaas nog geen recensies. Iemand hier op het forum die het spel al heeft gedownload?Jorrit schreef:Okback on topic..
En het speelt lekker weg.
Ik vind het in ieder geval een mooie app.
Je kunt zowel locaal spelen als online.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
P.T.
- Gouverneur
Ik zal het hele artikel weer eens bijwerken en opsplitsen. Kunnen jullie alle bordspel apps die jullie kennen hier even plaatsen? De namen althans
Graag ook even of het voor iOs of android is.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Het mooie als ontwikkelaar is dat als ik een tablet zou gaan kopen, dat de spellen die ik leuk vind zelf kan gaan schrijven 
-
P.T.
- Gouverneur
Inmiddels een android tablet in de bestelling. Al langer nagedacht om bordspellen daar in om te gaan zetten, maar mijn 2 banen + vrijwilligerswerk hier hebben mij daar nog geen tijd voor gegund. Sowieso heb ik ook nog steeds dit in de planning staan:
http://www.bordspelmania.eu/spellencafe/topic1811.html
Al weet ik niet in hoeverre ik dat nog ga uitvoeren.
http://www.bordspelmania.eu/spellencafe/topic1811.html
Al weet ik niet in hoeverre ik dat nog ga uitvoeren.