Het leukste spel van Nederland

Spellen ontwerpen, verfraaien en opbergen (zip locks, sleeves, een eigen spel ontwerpen)

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

rober
Standaard moderator

Re: Het leukste spel van Nederland

Bericht door rober »

Gefeliciteerd. :clap:
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding

Labels:
shifter
Professor Pimpel

Bericht door shifter »

Gefeliciteerd Beide, zit nummer 3 ook op het forum. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie je spel mogen presenteren en dan probeer ik zeker langs te komen om te spelen. Succes met het verdere verloop.
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Seabie »

shifter schreef:Gefeliciteerd Beide, ...
Beide?
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Rubik schreef:Zojuist gehoord dat mijn ontwerp door is naar de laatste 3. Joepie!
Gefeliciteerd Ronald! Is dat nu het 2e jaar op rij voor je of was dat vorig jaar een andere wedstrijd?
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com

Bericht door Rubik »

Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.
Rubik
Caballero

Bericht door Rubik »

shifter schreef:Gefeliciteerd Beide, zit nummer 3 ook op het forum. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie je spel mogen presenteren en dan probeer ik zeker langs te komen om te spelen. Succes met het verdere verloop.
Beide?

Ik ga er vanuit dat de finale weer tijdens de Speeldag in Hoorn zal zijn op 18 september.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Rubik schreef:Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.
Wel knap dat je dan dit jaar weer bij de beste 3 zit. Ik wens je veel succes met het verslaan van die laatste tegenspelers :-)
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Rubik schreef:Vorig jaar ben ik tweede geworden bij dezelfde wedstrijd inderdaad. Eens kijken of ik nu een stapje verder kom.
Als ik me goed herinner zou dat spel toch ook uitgegeven gaan worden of heb ik dat mis?
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Het ontwerp van de winnaar gaat uitgegeven worden. Volgens de website van Identity Games gebeurt dat aan het einde van het volgende jaar. De winnaar van 2009 (is in de loop van 2010 bekend geworden) zou dus eind 2011 uitgegeven worden. Geen idee of deze termijn ook gehaald gaat worden.
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Van harte gefeliciteerd! Leuk en spannend voor je! :clap:

Lijken je beide inzendingen op elkaar? En is er nog wat meer informatie over de inzendingen? Of hangt dit achter geheimhouding?
Afbeelding
shifter
Professor Pimpel

Bericht door shifter »

Rubik schreef:
shifter schreef:Gefeliciteerd Beide, zit nummer 3 ook op het forum. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie je spel mogen presenteren en dan probeer ik zeker langs te komen om te spelen. Succes met het verdere verloop.
Beide?

Ik ga er vanuit dat de finale weer tijdens de Speeldag in Hoorn zal zijn op 18 september.
:oops: Dacht dat er twee door waren hier op het forum, maar ik heb niet goed gelezen zie ik nu.... Alsnog gefeliciteerd Ronald.

Als de presentatie wederom op de speeldag in Hoorn is probeer ik zeker langs te komen. Succes.
Rubik
Caballero

Bericht door Rubik »

Nadat de finale enkele dagen van tevoren was afgeblazen, ontving ik deze week ineens mijn finale-inzending retour. Geen briefje erbij. Geen toelichting. Geen reactie op e-mails. Niets. Het lijkt erop dat de wedstrijd zomaar is afgeblazen. Kan dat zo maar? Op de website wordt ook verder niets vermeld.
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

Huh dat is wel heel raar!

Net even hun voorwaarden doorgelezen maar daar wordt niets genoemd over eventueel vroegtijdig beëindigen van de wedstrijd

:(
Afbeelding
Leto
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud

Bericht door Leto »

Rubik schreef:Nadat de finale enkele dagen van tevoren was afgeblazen, ontving ik deze week ineens mijn finale-inzending retour. Geen briefje erbij. Geen toelichting. Geen reactie op e-mails. Niets. Het lijkt erop dat de wedstrijd zomaar is afgeblazen. Kan dat zo maar? Op de website wordt ook verder niets vermeld.
Wow dat is echt wel iets dat niet door de beugel kan, ik zou ontzettend kwaad zijn na al die moeite !
Afbeelding
olafpieters
Spelauteur

Bericht door olafpieters »

Rubik schreef:Nadat de finale enkele dagen van tevoren was afgeblazen, ontving ik deze week ineens mijn finale-inzending retour. Geen briefje erbij. Geen toelichting. Geen reactie op e-mails. Niets. Het lijkt erop dat de wedstrijd zomaar is afgeblazen. Kan dat zo maar? Op de website wordt ook verder niets vermeld.
Vreemd.

Ik ontving een keurige feedback toen ik mijn ontwerp terugkreeg na de halve finale.

Is de hele wedstrijd nu afgeblazen zonder uitleg?

Bizar.