Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Iemand enig idee waar je het spel The Resistance kan kopen?
Heb op internet gezocht, maar vind geen nederlandse spellenwinkels die het hebben
Ik zoek vast niet goed genoeg...
Saremie schreef:Iemand enig idee waar je het spel The Resistance kan kopen?
Heb op internet gezocht, maar vind geen nederlandse spellenwinkels die het hebben
Ik zoek vast niet goed genoeg...
Kire schreef:Ik heb het ook bij Oberonn in Hasselt (België) zien liggen.
Saar, eventueel kan ik er eentje voor je uithalen en deze in ST afleveren.
'The Resistance' is trouwens een héél fijn spel. Je kan het spelen met een kleinere groep dan 'Weerwolven' en er valt niemand uit.
Aanrader!
Ik heb het spel destijds rechtstreeks van de uitgever gekocht, samen met Triumvirate en Haggis. De verzendkosten vielen me alles mee, de dollar staat ook aardig laag.
Iemand ervaring met een eventuele 4-speler variant van dit spel?
Ik vind het echt een fantastisch spel, maar mijn spellenspelende vriendengroep bestaat 9 van de 10 keer uit (u raadt het al...) 4 personen
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Mmmm; ik wacht toch nog even met het bestellen van the Resistance. Dit weekend gespeeld en toch niet zo onder de indruk als dat ik verwacht had.
Ligt het mss aan het feit dat we met een oneven aantal spelers waren? De spionnen wonnen steeds!
Ik denk het niet. Een deel mensen was spion, een ander deel blauw. Er lag een kaartje in het midden waarop je bijhield of de missies lukte of niet. En de spelverdeler moest mensen op missie sturen; dat is allemaal standaard toch?
Kort uitleg over de plotkaarten (het spel was nl niet van mij)?
Als je met de plot kaarten speelt (die zitten bij het basisspel inbegrepen), dan deelt aan het begin van elke ronde de leider enkele kaarten uit aan mensen die hen iets extra's laten doen. Voorbeelden van zulke kaarten zijn "kies een speler en bekijk zijn rollenkaart", "als een missie door gaat mag je eenmalig een veto gebruiken en wordt er opnieuw gestemd", "je mag eenmalig van een speler eisen dat hij zijn missiekaart open speelt", dat soort dingen.