Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Ongespeelde, nieuwe, gesealde spellen van Essen afgelopen jaar in de aanbieding!
Voor elk van de volgende spellen 30 euro of 75 euro voor het totale pakket exclusief verzendkosten. De spellen zouden ook opgehaald kunnen worden in Zwolle of bij één van de Ducosim beurzen.
Het gaat om de volgende top spellen van Essen:
7 Wonders
Navegador
Troyes
Laatst gewijzigd door Mistharfare op ma 18 jul 2011, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
r56ygf schreef:32 inclusief verzenden wil ik wel betalen voor Troyes. Anders helaas voor mij.
(Is het overigens een Engelse of Nederlandse uitgave?)
Sorry maar dat is wel erg onder de prijs voor een compleet nieuw spel. Die prijs kun je er wel voor krijgen als je alle 3 de spellen in 1 keer afneemt.
Is er een Nederlandse editie?
Een nieuw spel geldt anders meteen als tweedehands op forums als dit hoor
Als je Troyes nieuw wilt kopen, dan kan je het voor 32 euro nieuw kopen op amazon... inclusief verzenden: dus waarom hier MEER betalen voor een nieuw spel?
Misth schreef:
r56ygf schreef:32 inclusief verzenden wil ik wel betalen voor Troyes. Anders helaas voor mij.
Sorry maar dat is wel erg onder de prijs voor een compleet nieuw spel. Die prijs kun je er wel voor krijgen als je alle 3 de spellen in 1 keer afneemt.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Nee, ik kwam er ook achter dat er geen Nederlandse editie is (en dat nog wel voor een spel uit België). Maar als ik meer dan 32 betaal kan ik er wel goedkoper aan komen. En 7 wonders heb ik helaas al en Navegador heeft mijn interesse niet.