Is er al bekend welke spellen er gespeeld gaan worden tijdens het NK Bordspellen?
Ik ben namelijk erg benieuwd...
NK Bordspellen?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
jeroenh
- Professor Pimpel
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
jeroenh
- Professor Pimpel
NK Bordspellen?
Na een jaartje afwezigheid ben ik weer voornemens deel te nemen aan het NK Bordspellen, maar rond de organisatie blijft het angstvallig stil. Normaal gesproken worden de te spelen spellen tijdens de Ducosim-spellenbeurs in februari bekend gemaakt, maar tot op heden heb ik nog niets vernomen.
Zelf ben ik ook een beetje benieuwd naar de animo voor dit toernooi... Het aantal deelnemers laat al enkele jaren een dalende lijn zien. Heeft dit te maken met de onbekendheid van dit evenement, de keuze van de spellen of de motivatie van de deelnemers?
Wanneer ik naar mezelf kijk, vind ik de keuze van spellen wel heel belangrijk, alhoewel ik me er ook bij neer leg als 1 van de 4 spellen mij niet ligt.... Het gaat mij vooral om de pret in de voorbereiding en het spelen met anderen tijdens de dag zelf.
Daarnaast ben ik benieuwd naar welke spellen gespeeld gaat worden. Een aantal zijn wel te raden, maar een aantal andere blijft een gok. Dus: welk spel vind jij/verwacht jij dat gespeeld gaat worden?
Zelf denk ik aan:
- Arkadia (Ravensburger)
- Thurn & Taxis (999games)
- Justianus (Phalanx) ??
- Yspahan (QWG) ??
- Factory Fun (Cwali) ??
- Experiment (Sandtimer) ??
Zelf ben ik ook een beetje benieuwd naar de animo voor dit toernooi... Het aantal deelnemers laat al enkele jaren een dalende lijn zien. Heeft dit te maken met de onbekendheid van dit evenement, de keuze van de spellen of de motivatie van de deelnemers?
Wanneer ik naar mezelf kijk, vind ik de keuze van spellen wel heel belangrijk, alhoewel ik me er ook bij neer leg als 1 van de 4 spellen mij niet ligt.... Het gaat mij vooral om de pret in de voorbereiding en het spelen met anderen tijdens de dag zelf.
Daarnaast ben ik benieuwd naar welke spellen gespeeld gaat worden. Een aantal zijn wel te raden, maar een aantal andere blijft een gok. Dus: welk spel vind jij/verwacht jij dat gespeeld gaat worden?
Zelf denk ik aan:
- Arkadia (Ravensburger)
- Thurn & Taxis (999games)
- Justianus (Phalanx) ??
- Yspahan (QWG) ??
- Factory Fun (Cwali) ??
- Experiment (Sandtimer) ??
-
warpozio
- Grote Dienaar