Flash Point: Fire Rescue

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Re: Flash Point: Fire Rescue

Bericht door JeVo »

@seabie: DiStefano zocht ook nog een plekje, wellicht dat die bij jou wil instappen.

voor alle anderen: nog 3 dagen!
en de "RESCUE ME"eples komen er, de 30K is bereikt.

JeVo
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever

Labels:
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Seabie »

JeVo schreef:@seabie: DiStefano zocht ook nog een plekje, wellicht dat die bij jou wil instappen.
Bedankt!
JeVo schreef:voor alle anderen: nog 3 dagen!
en de "RESCUE ME"eples komen er, de 30K is bereikt.
Sterker nog, er komt nog een extraatje als de 40K wordt bereikt.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Seabie schreef:Ik heb zojuist een pledge gemaakt van $90. Ik dacht de pledge samen met NielsZw en Tjoek te doen, maar ik kom er in dit topic achter dat de plannen wellicht al gewijzigd zijn. Kan iemand dat bevestigen?

Als Tjoek en NielsZw inderdaad al met een andere pledge mee doen dan heb ik nog 2 exemplaren over. Ik woon zelf in Zeist en kom vaak in Amersfoort. Het zou handig zijn als één van ons drieën naar Essen gaat, of anders kan een ander misschien de exemplaren ophalen in Essen als mijn eigen trip niet door blijkt te gaan.
Ik heb inderdaad de pledge al besteld voor Tjoek/NielsZW en mijzelf. Tjoek vroeg zelf op een gegeven moment of er nog anderen mee wouden doen dus ben ik ingestapt ten koste van jou. Excuses hiervoor want we hadden misschien iets langer moeten wachten.

Maar gelukkig komt het volgens mij wel goed als jij samen met DiStefano en Drekster2001 een pledge kunt doen.
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Oké, prima. Dat is verder geen probleem hoor, Drekster2001 doet nu al met mij mee en een derde is vast te vinden. In het ergste geval zit ik straks met het probleem dat niemand naar Essen gaat, maar ook dat moet wel te verhelpen zijn.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Ik heb de berichten eens doorgespit en kom tot de volgende conclusie.

Overzicht van alle pledges tot nu toe:
  • cherksken - $45
  • Jevo, MikeBzonderpuntje, Rubik - $90
  • Misth, Tjoek, NielsZW - $90
  • Pedro777, MaartenM, Bart? - $90
  • Seabie, Drekster2001, ? - $90
  • Distefano, r56ygf, ? - $90
Personen die wel het spel willen maar niet aan een pledge meedoen:
  • henk.rolleman
  • Hijacker
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Wij zijn inderdaad nog op zoek naar iemand die mee wil doen. Bij voorkeur iemand die naar Essen gaat en die nog wel eens in de buurt van Utrecht/Zeist/Amersfoort (ducosim?) komt. De pledge is reeds gemaakt.
Afbeelding
Mistharfare
Website beheerder

Seabie schreef:Wij zijn inderdaad nog op zoek naar iemand die mee wil doen. Bij voorkeur iemand die naar Essen gaat en die nog wel eens in de buurt van Utrecht/Zeist/Amersfoort (ducosim?) komt. De pledge is reeds gemaakt.
Even een belangrijk punt
Een pledge is niks anders dan een bod maar deze wordt pas verwerkt op het moment dat het kickstarter project ten einde is.

Je kunt dus tot voor het einde bijvoorbeeld je pledge van $90 (3 spellen) wijzigen voor die van $70 (2 spellen). Het project haalt pas al het geld binnen over 3 dagen.

Je doet dit door Manage Your Pledge te drukken bij het kickstarter project van Flash Point Fire Rescue nadat je bent ingelogd.
Kickstarter Flash Point Fire Rescue schreef: THIS PROJECT WILL BE FUNDED ON THURSDAY AUG 18, 6:04PM CEST.
Laatst gewijzigd door Mistharfare op ma 15 aug 2011, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Ik weet niet of je zo makkelijk je bod kan verminderen. Volgens mij kan je het alleen verhogen. Ik weet het echter niet zeker.
Afbeelding
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Bericht door JeVo »

Misth schreef:Ik heb de berichten eens doorgespit en kom tot de volgende conclusie.

Overzicht van alle pledges tot nu toe:
  • cherksken - $45
  • Jevo, MikeBzonderpuntje, Rubik - $90
  • Misth, Tjoek, NielsZW - $90
  • Pedro777, MaartenM, Bart? - $90
  • Seabie, Drekster2001, ? - $90
  • Distefano, r56ygf, ? - $90
Personen die wel het spel willen maar niet aan een pledge meedoen:
  • henk.rolleman
  • Hijacker
Dan doen we , autosum[getallen hierboven], toch al voor zo'n 500$ mee.
mocht er een pledge ontstaan zonder essen ganger, dan wil ik evntueel die spellen wel ophalen, wonend in Utrecht is dat wel te regelen.
JeVo
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Mistharfare
Website beheerder

Seabie schreef:Ik weet niet of je zo makkelijk je bod kan verminderen. Volgens mij kan je het alleen verhogen. Ik weet het echter niet zeker.
Je kunt het gewoon wijzigen mocht het nodig zijn. Ik heb net even een beschrijving in het vorige bericht gezegd hoe je dat moet doen. Het is heel simpel want je drukt op Manage Your Pledge bij het kickstarter project en dan kun je die zo wijzigen.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Seabie schreef:Oké, prima. Dat is verder geen probleem hoor, Drekster2001 doet nu al met mij mee en een derde is vast te vinden. In het ergste geval zit ik straks met het probleem dat niemand naar Essen gaat, maar ook dat moet wel te verhelpen zijn.
Vanwege je vakantie en de naderende deadline, hebben we toch gekozen om iets anders te regelen. Zelf ben ik nog op vakantie en zelf ook lang niet altijd online, het is gewoon wat onhandig gelopen. Maar ik ben je nog steeds erg dankbaar voor het starten van dit topic :-)

Ik ga er vanuit dat er nog genoeg mensen klaar staan om met je mee te doen.
Ik zal ook nog even rondvragen of ik mensen ken die mee willen doen.
Laat je even weten wanneer je 'vol' zit?
Afbeelding
Seabie
El Capitan

Bericht door Seabie »

Ik wacht nog even wat reacties af in dit topic, maar dat moet geen probleem zijn.

Maar uh, geen hard feelings hoor, ik had wellicht hetzelfde gedaan. En ik vind het erg leuk om te zien dat dit topic al $500 heeft opgebracht (nou ja, sommigen hadden het vast ook gedaan als dit topic er niet was). Ik vind Indie Boards & Cards altijd een behoorlijk prettige uitgever en het is leuk om te zien dat dit spel een succes lijkt te gaan worden voor ze.
Afbeelding
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Ik denk dat ik ook toch maar instap :P Lang zitten twijfelen. Ben zelf 4 dagen op Essen aanwezig :) Dus als ik bij een pledge kan instappen.... :)
r56ygf
Stamhoofd

Bericht door r56ygf »

Lijkt me dat Distefano dat geen probleem vindt, aangezien we toch met drieën moeten zijn. Misschien kun je hem een PB sturen.
Gebruiker 3696

Bericht door Gebruiker 3696 »

Zijn er nog mensen nodig voor een pledge van $90? Liefst Vlamingen want ik ben enkel op donderdag in Essen. Stuur gerust een pb'tje, dan regelen we wel iets.