Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Willy the Kid schreef:Ik lees zojuist dat ze ook grondstofminiaturen en "through the seasons" erbij doen. Volgens mij mogen wij ons hier in de lage landen erg in de handen wrijven, want als ze dit in een mooie kartonuitvoering brengen zijn we waarschijnlijk de enigste in de wereld die dit hebben
Tja, 't is maar net wat je wilt.
Ik zit helemaal niet te wachten op een mooie kartonuitvoering met daarin 100 kaarten en verder alleen dingen die ik al 2 jaar heb. Zeker niet gezien het prijsbeleid van 999 Games.
Doe mij maar gewoon die 100 kaartjes in een zo klein mogelijk doosje, tegen een reële prijs.
martinboon schreef:1830 lijkt mij echt een heel mooi spel te worden.
Zeker ook leuk voor liefhebbers van treinen spellen als 'ticket to ride', voor wat afwisseling en meer diepgang.
Ehm, van Ticket to Ride naar 1830 is wel een forse stap qua complexiteit en speelduur hoor! Misschien is Stoom/Age of Steam dan beter als een soort tussenstap.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
sprangers_stefan schreef:weet er iemand meer over de release van 1830...wanneer komt dit uit?
In ieder geval op Spiel bij Lookout Games, à €55 per doos. Goedkoper dan een tweedehands AH-editie, in ieder geval. (De hoge prijs suggereert een kleine oplage.)
sprangers_stefan schreef:weet er iemand meer over de release van 1830...wanneer komt dit uit?
In ieder geval op Spiel bij Lookout Games, à €55 per doos. Goedkoper dan een tweedehands AH-editie, in ieder geval. (De hoge prijs suggereert een kleine oplage.)
Ik wist niet dat Albert Heyn zich op de bordspellenmarkt had begeven... Ik hoor ook altijd alles als laatste he...