BoardGameGeek: All Things Geek

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

BaSL
Team Bordspelmania

BoardGameGeek: All Things Geek

Bericht door BaSL »

BoardGameGeek komt nu met een video serie: All Things Geek. Episode 1 over Qwirkle, 7 Wonders en 7 Wonders: Leaders: http://www.boardgamegeek.com/blogpost/5 ... -episode-1
Afbeelding

Labels:
Willy the Kid
Burgemeester

Re: BoardGameGeek: All Things Geek

Bericht door Willy the Kid »

BaSL schreef:BoardGameGeek komt nu met een video serie: All Things Geek. Episode 1 over Qwirkle, 7 Wonders en 7 Wonders: Leaders: http://www.boardgamegeek.com/blogpost/5 ... -episode-1
Op de één of andere manier worden bordspellen zo toch een stukje minder interresant. Ik had het gevoel dat mijn aandacht ergens anders op gericht was, maar ik kan niet precies zeggen wat het was....
Afbeelding
missiloon
Munchkin

Bericht door missiloon »

bij mij was me aandacht deels gericht op haar lip en neuspiercing.. maar verder wel leuk gedaan al twijfel ik nog steeds beetje over 7 wonders... ga het denk ik niet kopen omdat er te weinig diepgang inzit, maar het is zo'n hype..
Afbeelding
Seabie
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Seabie »

missiloon schreef:... al twijfel ik nog steeds beetje over 7 wonders... ga het denk ik niet kopen omdat er te weinig diepgang inzit, maar het is zo'n hype..
Zo denk ik er ook een beetje over. Ik snap echter wel waaróm het zo'n hype is: lage drempel, amper downtime, leuke keuzes, prettige spelersaantallen. Ook al heb ik zo mijn vraagtekens over de diepgang is het toch een spel wat ik graag aan zou willen schaffen; het is simpelweg een spel wat ik heel vaak op tafel zou kunnen (en willen) leggen. Natuurlijk zijn er nogal wat spellen die ik liever zou spelen, maar daar heb ik niet altijd het juiste publiek voor over de vloer.
Afbeelding