BoardGameGeek: All Things Geek
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
BaSL
- Team Bordspelmania
BoardGameGeek: All Things Geek
BoardGameGeek komt nu met een video serie: All Things Geek. Episode 1 over Qwirkle, 7 Wonders en 7 Wonders: Leaders: http://www.boardgamegeek.com/blogpost/5 ... -episode-1

Labels:
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Re: BoardGameGeek: All Things Geek
Op de één of andere manier worden bordspellen zo toch een stukje minder interresant. Ik had het gevoel dat mijn aandacht ergens anders op gericht was, maar ik kan niet precies zeggen wat het was....BaSL schreef:BoardGameGeek komt nu met een video serie: All Things Geek. Episode 1 over Qwirkle, 7 Wonders en 7 Wonders: Leaders: http://www.boardgamegeek.com/blogpost/5 ... -episode-1
-
missiloon
- Munchkin
bij mij was me aandacht deels gericht op haar lip en neuspiercing.. maar verder wel leuk gedaan al twijfel ik nog steeds beetje over 7 wonders... ga het denk ik niet kopen omdat er te weinig diepgang inzit, maar het is zo'n hype..
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Zo denk ik er ook een beetje over. Ik snap echter wel waaróm het zo'n hype is: lage drempel, amper downtime, leuke keuzes, prettige spelersaantallen. Ook al heb ik zo mijn vraagtekens over de diepgang is het toch een spel wat ik graag aan zou willen schaffen; het is simpelweg een spel wat ik heel vaak op tafel zou kunnen (en willen) leggen. Natuurlijk zijn er nogal wat spellen die ik liever zou spelen, maar daar heb ik niet altijd het juiste publiek voor over de vloer.missiloon schreef:... al twijfel ik nog steeds beetje over 7 wonders... ga het denk ik niet kopen omdat er te weinig diepgang inzit, maar het is zo'n hype..