Spiel 2011
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
stofke
- Regenmaker
Re: Spiel 2011
De planning vind je hier:
http://boardgamegeek.com/thread/698009/ ... ler/page/1
Deze heeft het spijtig genoeg nog niet gehaald:
14:00:00 Hanno Girke - Lookout Games - Welcome to Walnut Grove
http://boardgamegeek.com/thread/698009/ ... ler/page/1
Deze heeft het spijtig genoeg nog niet gehaald:
14:00:00 Hanno Girke - Lookout Games - Welcome to Walnut Grove
Labels:
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik zal zaterdag naar Essen gaan (voor het eerst!), maar weet nu al 9 spellen waar ik sowieso mee thuis zal komen. Ik heb al 3 pre-orders staan (Bios Megafauna, Flash Point en Poseidon's Kingdom) en krijg ook een aantal spellen middels ruilen in bezit (Lascaux, Dixit 2, Yggdrasil, Small World, Paleo en Piratenbaai). Ik zal me wel in moeten houden wat betreft verdere aankopen, anders eindig ik als pakezel.
Nu scheelt het dat ik voor de overige spellen enigszins terughoudend ben; een spel zal me op Essen echt moeten overtuigen wil ik tot een aanschaf overgaan. Op de radar staan Evolution: The Card Game, Terra Evolution, Vanuatu en Panic Station. Gelukkig is de laatste al uitverkocht, dat scheelt weer. Verder kan ik me natuurlijk altijd laten verrassen door een onverwacht goed spel, je weet het nooit. En wellicht dat er her en der ook wat leuke koopjes zijn van wat oudere spellen. Is er trouwens ook een plek waar je tweedehands spellen kan kopen?
Nu scheelt het dat ik voor de overige spellen enigszins terughoudend ben; een spel zal me op Essen echt moeten overtuigen wil ik tot een aanschaf overgaan. Op de radar staan Evolution: The Card Game, Terra Evolution, Vanuatu en Panic Station. Gelukkig is de laatste al uitverkocht, dat scheelt weer. Verder kan ik me natuurlijk altijd laten verrassen door een onverwacht goed spel, je weet het nooit. En wellicht dat er her en der ook wat leuke koopjes zijn van wat oudere spellen. Is er trouwens ook een plek waar je tweedehands spellen kan kopen?

-
Willy the Kid
- Burgemeester
Er is een hal (hal 5 als ik me niet vergis) waar een aantal 2e-handsstands zijn. Maar dit kan natuurlijk anders zijn deze ronde (heb de plattegrond niet ZO goed bestudeerd).
Wat is het hier trouwens akelig stil tijdens spiel. Er zijn ook nog mensen die thuis zijn hoor, en moeten werken.
Wat is het hier trouwens akelig stil tijdens spiel. Er zijn ook nog mensen die thuis zijn hoor, en moeten werken.
-
Enrico
- Caballero
Vandaag was de persdag op Spiel. Ik was een van de gelukkigen die daarbij mocht zijn namens Spelmagazijn. Er is al een kort fotoverslagje gemaakt dat hier is te vinden.
Veel leesplezier en misschien kom ik jullie de komende 4 dagen wel tegen!
-
missiloon
- Munchkin
leuk verslag!Enrico schreef:Vandaag was de persdag op Spiel. Ik was een van de gelukkigen die daarbij mocht zijn namens Spelmagazijn. Er is al een kort fotoverslagje gemaakt dat hier is te vinden.
-
Dierik
- Erelid
Op Bordspel.com zijn ondertussen ook twee verslagen te lezen:
Persdag
Uitreiking Deutscher Spielepreis
Persdag
Uitreiking Deutscher Spielepreis
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Stoppen met schrijven over Spiel 2011, snik ik kon namelijk niet en ben vreselijk jaloers!!
haha heel veel plezier allemaal, volgend jaar ben ik er ook bij.
haha heel veel plezier allemaal, volgend jaar ben ik er ook bij.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik zou 3 dagen heen gaan, maar vanwege familieomstandigheden kan ik niet. Erg dubbel gevoel. Het is vanzelfsprekend dat ik niet weg kan nu, maar ik had me er zo op verheugd.
In ieder geval iedereen die wel heen gaat of er al is nu, veel plezier toegewenst. en wijsheid bij het kopen van spellen.
In ieder geval iedereen die wel heen gaat of er al is nu, veel plezier toegewenst. en wijsheid bij het kopen van spellen.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ben op dit moment Friday aan het bekijken via de live stream. Ziet er toch wel interessant uit. Ben benieuwd hoe lang het ook leuk blijft, maar m'n interesse is gewekt.

-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
al 3 leuke dagen in essen aanwezig. Nog 2 en dan naar huis. leuk om sommige van jullie te ontmoeten en wederom te zien 
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Wacht maar jongen ... morgen een dag die je zal heugen....P.T. schreef:al 3 leuke dagen in essen aanwezig. Nog 2 en dan naar huis. leuk om sommige van jullie te ontmoeten en wederom te zien
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Dierik
- Erelid
Op bordspel.com zijn de verslagen van donderdag en vrijdag terug te vinden:
Verslag donderdag
Verslag vrijdag
Verslag donderdag
Verslag vrijdag
-
Dierik
- Erelid
Dagmar is ook weer terug van een druk dagje Essen.
-
den123
- Sojaboon
Ben helaas dit jaar niet geweest.
Ik hoop samen met met mijn vader volgend jaar wel weer naar spiel te gaan.
Ik hoop samen met met mijn vader volgend jaar wel weer naar spiel te gaan.