Spelers gezocht Hoogezand-Sappemeer en omstreken

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Moondust
Grote Dienaar

Spelers gezocht Hoogezand-Sappemeer en omstreken

Bericht door Moondust »

Ik ben op zoek naar mensen in mijn omgeving (Hoogezand-Sappemeer) die het ook leuk vinden spellen te spelen. Mijn smaak is erg breed. Denk aan Puerto Rico, Amon-Ra, Blokus, Pueblo, Torres, Ra, Keltis, Cuba, Alhambra...en vele meer. You'll get the picture.

Dus....vind je spellen spelen leuk en gezellig en woon je in de buurt, laat het dan hier weten.
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spelers gezocht Hoogezand-Sappemeer en omstreken

Bericht door Mac-S »

Wat versta je onder "in de buurt"? Zou je bv. naar Groningen/Haren willen komen voor spellenavonden?
Moondust
Grote Dienaar

Bericht door Moondust »

Jahoor. En daarnaast zou ik het fijn vinden als mensen ook bereid zijn af en toe naar mij in Sappemeer toe te komen.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Moondust schreef:Jahoor. En daarnaast zou ik het fijn vinden als mensen ook bereid zijn af en toe naar mij in Sappemeer toe te komen.
Welke dagen komen jou het beste uit? Wij spreken eigenlijk nooit in het weekend af. Onze vaste dag is donderdag en vaak is het bij mij omdat ik de deur niet uit op donderdag kan vanwege kinderen. Af en toe spreken we op woensdag of vrijdag af.

Zou je jezelf ook kunnen voorstellen in het algemene Bordspelmania wie ben ik/even voorstellen topic. Hebben we een idee of je bij ons past. Qua spellen lijkt het er wel op!
Laatst gewijzigd door grunnboy op wo 09 nov 2011, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

Nou ja nooit... Vrijdag is toch ook weekend ;)
Afbeelding
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Hijacker schreef:Nou ja nooit... Vrijdag is toch ook weekend ;)
Bericht aangepast. Maar vrijdag spreken we niet vaak af. Dat gaat helaas niet lukken. Ik zou wel elke avond willen afspreken, maar dat kan ik mijn vrouw ook niet aandoen. Zo goed is mijn relatie nog wel.
Laatst gewijzigd door grunnboy op wo 09 nov 2011, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

Dat moet ook iedereen zelf uitmaken :) Het heeft natuurlijk voordelen dat je op een vrijdag een 'langer' spel kan spelen dat is volgensmij de insteek daarachter ;)
Afbeelding
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Hijacker schreef:Dat moet ook iedereen zelf uitmaken :) Het heeft natuurlijk voordelen dat je op een vrijdag een 'langer' spel kan spelen dat is volgensmij de insteek daarachter ;)
Ik baseer het op hoe het tot nu toe is gegaan. En dan spelen we af en toe op vrijdag. Dat heeft toch zn redenen.

En met wie en wanneer jij wilt afspreken moet je idd helemaal zelf weten. :D Ik zou het echter fijn vinden als we op redelijk vaste basis op donderdag en eventueel woensdag zouden afspreken. Donderdag was toch ook jouw beste dag?

En op vrijdag af en toe is natuurlijk goed voor de langere spellen. Ik ben wat dat betreft zeer tevreden over hoe het nu loopt.
Afbeelding
Mac-S
Genius

Bericht door Mac-S »

En zo zie je maar, voor je het weet nemen die spammerds je hele topic over. Maar voor de rest zijn ze wel aardig hoor... :lol:

Onze spellengroep heeft een sub-forum hier op BSM ("Spellenavond Groningen"), waar we onze spellenavonden regelen. Om daar lid van te worden, moet je bij Hijacker zijn. Maar zoals gezegd, even jezelf wat nader introduceren in het algemene deel van dit forum zou wel welkom zijn.
Wat bezoeken aan Sappemeer betreft: voor mij is dat geen probleem, maar lang niet iedereen in onze spellengroep heeft een auto, dus dat kan soms lastig zijn.
Mac-S
Genius

Bericht door Mac-S »

Hebben we Moondust nu weggejaagd? Nee toch? :silent:
Robertopellizini
Genius

Bericht door Robertopellizini »

Dat gekibbel van Stefan en Kasper zou iedereen de stuipen op het lijf jagen!
Afbeelding
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

Nou als we een spel spelen kan ik het me wel goed voorstellen.. :D
Afbeelding
Moondust
Grote Dienaar

Bericht door Moondust »

Heren heren, rustig aan, ik ben slechts wat minder online wegens een verbouwing van mijn woonkamer. Duurt langer dan ik dacht, kost meer dan ik dacht...enfin, het houdt me bezig.

Donderdag gaat mijn zoon naar breakdance van 18:15 tot 19:15. Als alleenstaande ouder kan ik dat niet op een wederhelft afschuiven. Ik neem aan dat jullie niet pas om 20:00 beginnen, dan wordt de avond wel erg kort. Daarnaast moet ik oppas gaan regelen. Heb ik op zich geen bezwaar tegen, mits mijn zoon (7 jaar) dat ook ziet zitten. Ik zal het deze week eens ter sprake brengen.

Ik heb mezelf hier even voorgesteld.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

We beginnen toevallig altijd om 8 uur :D We spelen dan tot ongeveer half 12.

Komt omdat een aantal van ons ook kinderen heeft. Ik ga bijvoorbeeld met mijn dochter naar zwemles aan het begin van de avond.

Daarom is het ook vaak op donderdag bij mij thuis omdat mijn vrouw donderdagavond moet werken. Oppas zit er voor mij niet in. Mijn vrouw en ik vragen al veel van onze ouders en mijn moeder gaat op donderdag net toevallig om half 8 bij mij weg, dan heeft ze al de hele dag bij ons opgepast. Oh ja en ik heb een mooie grote tafel!! Erg belangrijk!

Donderdag is half onze vaste dag, maar we spreken ook geregeld 2 x per week af of op andere dagen. Dan is het vaak bij iemand anders thuis. En we kunnen vast wel regelen dat we met zn allen in een auto jouw kant op komen af en toe.

We bepalen voor de avond al wat we gaan spelen en zorgen dat iemand het kan uitleggen. Dan kunnen we snel beginnen. Dan lukt het prima van 8 tot half 12.

En niet iedereen kan elke keer. Dat geeft ook niet. Dan kom je ook aan spellen toe die alleen maar goed zijn met een bepaald spelersaantal.

edit: Ik heb je stukje gelezen waarin je je voorsteld. Volgens mij pas je prima bij ons qua spellen. :D
Afbeelding
Moondust
Grote Dienaar

Bericht door Moondust »

Ik word steeds enthousiaster. Ik zal met mijn zoon even overleggen hoe hij denkt over een oppas. Dit ivm onze uitzonderlijke gezinssituatie sinds 6 maanden, maar daar wil ik hier op het forum liever niet verder op ingaan.