Hallo,
U kunt mij een aanbieding sturen voor El Capitan en Carson City.
Alvast bedankt!
MvG,
Jeoffrey
Ik zoek Masterprint nr. 3 en 5
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Celldevil
- Uno
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ik zoek Masterprint nr. 3 en 5
Als je even rondzoekt op t internet is de MP versie van el captain zo gevonden. Sterker nog ik heb ng nooit een andere versie van El captain gezien. Carson city is een ander verhaal. Die ga je erg slecht kunnen vinden. Mocht je hm tegenkomen issie erg prijzig. Succes in ieder geval!
-
stefaan
- Caballero
Ik wil El Capitan misschien wel aanbieden. Doe maar een ruilvoorstel of bod in pm. In goede staat, 1 of 2 keer gespeeld. Laat je ook eens weten in welke regio je woont. Internationaal opsturen is minder voordelig dan binnen België.
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hmm, in Essen heb ik hem gewoon zien liggen voor 25 euro. Jaartje geduld dus...Jorrit schreef:Carson city is een ander verhaal. Die ga je erg slecht kunnen vinden. Mocht je hm tegenkomen issie erg prijzig.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Dat was volgens mij niet de Master Print Editie. Maar ik kan het mis hebben.Peter Hein schreef:Hmm, in Essen heb ik hem gewoon zien liggen voor 25 euro. Jaartje geduld dus...Jorrit schreef:Carson city is een ander verhaal. Die ga je erg slecht kunnen vinden. Mocht je hm tegenkomen issie erg prijzig.
-
andy
- Stamhoofd
dat is inderdaad de gewone versie, niet de MP versie.
-
stefaan
- Caballero
Oei, gemerkt dat mijn El Capitan niet masterprint is maar van Pro Ludo, excuseer.
Wat hierboven geschreven is klopt wel degelijk: ook ik zag een masterprint Carson City liggen, prijs ben ik niet zeker.
Wat hierboven geschreven is klopt wel degelijk: ook ik zag een masterprint Carson City liggen, prijs ben ik niet zeker.